اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

عمران و آبادانی قم شتاب می‌گیرد

شهردار قم گفت: سعی داریم با همدلی بیشتر، سرعت بیشتری به عمران و آبادانی قم در سال 92 بدهیم.

عمران و آبادانی قم شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم و به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، محمد دلبری امروز در دیدار با استاندار قم با بیان اینکه شهرداری قم تلاش می‌کند شعار سال تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب را تحقق ببخشد، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری و پیمانکاران سال 92 را با جدیت آغاز کرده‌اند و خدمت ماندگار سال گذشته را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: سال 91 از معدود سال‌هایی بود که بودجه عمرانی شهرداری به طور کامل محقق شد و این موفقیت در سایه عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کاستن از هزینه‌های جاری به دست آمد.

شهردار قم با بیان اینکه همراهی استانداری و سایر دستگاه‌ها انگیزه مضاعفی به شهرداری در راستای خدمت ماندگار به شهروندان داد، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کمک‌های دولتی در سال گذشته با کاهش مواجه شد، اما همراهی و همدلی در استان و شهر قم نشان داد که تنها مادیات نیستند که منجر به آبادانی می‌شوند؛ بلکه پیگیری‌ها و همکاری میان همه نهادها نقش ارزنده‌ای در این زمینه دارد.

دلبری تصریح کرد: توان و ظرفیت خوبی در همه بخش‌های شهرداری قم و در میان همه مدیران دیده می‌شود، بنابراین سعی داریم با همدلی بیشتر، سرعت بیشتری به عمران و آبادانی قم در سال 92 بدهیم.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال جاری عنوان کرد: کلید خلق این حماسه‌ها در رضایت‌مندی عمومی نهفته است و شهرداری سعی دارد با عملکرد بهتر در سال جاری در به وجود آمدن این حماسه نقش داشته باشد.

شهردار قم از برنامه‌ریزی برای تحقق بودجه تعیین شده در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: تعامل بیشتر و با کیفیت‌تر با سایر دستگاه‌ها سرلوحه فعالیت‌های شهرداری قم در سال 92 خواهد بود.

دلبری با بیان اینکه بیشترین تعامل شهرداری با دیگر نهادها به صورت یک طرفه است، اذعان داشت: هرچند شهرداری ابزارهای مقابله با اداره‌های دیگر را در اختیار دارد، اما بر قول خود مبنی بر رعایت همدلی و تفاهم پایبند بوده و از این ابزارها استفاده نمی‌کند.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم همه دستگاه‌ها و اداره‌ها در سال جاری تعامل میان خود و شهرداری را افزایش داده و از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول