اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال امید کشور

صبای قم به پرتگاه سقوط نزدیک شد / هشتمین باخت در میهمانی نساجی

تیم فوتبال امید صبای قم هشتمین باخت این فصل را در جدال حساس مقابل تیم فوتبال نساجی مازندران پذیرفت تا بدین ترتیب به پرتگاه سقوط از لیگ برتر فوتبال امید کشور نزدیک‌تر شود.

صبای قم به پرتگاه سقوط نزدیک شد / هشتمین باخت در میهمانی نساجی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تمام امید فوتبال دوستان قمی برای افزایش شانس بقای تیم فوتبال امید صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به کسب پیروزی در دیدار حساس معوقه لیگ برتر مقابل نساجی مازندران بسته شده بود، صبای قم با شکست در این دیدار هواداران خود را ناامید کرد.

در شرایطی که 19 هفته از 22 هفته بازی‌های فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور سپری شده است و تنها سه هفته به پایان این بازی‌ها باقی مانده است، نماینده قم امیدوار بود با کسب امتیازات لازم از این سه بازی و دیدار معوقه با نساجی شانس خود را برای باقی ماندن در لیگ برتر افزایش بدهد اما نه تنها این‌گونه نشد بلکه باخت در مقابل نساجی ناکامی‌های صبا را تکمیل کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و نساجی مازندران از هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال امید کشور باید در سال 91 برگزار می‌شد اما به دلایل مختلف به تعویق افتاد و دو تیم با چند ماه تأخیر سرانجام در ورزشگاه اختصاصی تیم نساجی مقابل یکدیگر به میدان رفتند.

در این بازی که در حضور تماشاگران پرتعداد میزبان به انجام رسید، صبای قم تلاش کرد تا ناکامی در بازی‌های قبل را به فراموشی بسپارد اما این اتفاق رخ نداد و با قبول باخت دو بر یک در این دیدار عملکرد ضعیف نماینده قم در لیگ برتر امید ادامه یافت.

مسابقه دو تیم در شرایطی با برتری دو بر یک به سود تیم فوتبال نساجی مازندران پایان یافت که ابتدا میزبان دو بار متوالی موفق به گشودن دروازه تیم صبای قم شد تا اینکه صبایی‌ها در دقیقه 90 توسط سید مهدی حسینی به گل رسیدند و بدین ترتیب بازی را دو بر یک باختند.

شکست صبای قم در این دیدار در حالی رقم خورد که تیم نساجی مازندران در نیم فصل اول در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم توانسته بود تیم امید صبا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و بدین ترتیب صبا هشتمین باخت این فصل را پذیرا شد تا همچنان با 15 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده‌بندی باقی بماند و امیدهای خود را به سه دیدار آتی با داماش، فجر و نفت اهواز معطوف کند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول