اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

تقابل استکبار جهانی با اسلام تمام‏شدنی نیست

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: تقابل استکبار جهانی با اسلام تمام‏شدنی نیست؛ چرا که اسلام هرگز زیر بار ظلم نمی‌رود و برابر ستم سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

تقابل استکبار جهانی با اسلام تمام‏شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی عصر امروز در گردهمایی عقیدتی و سیاسی پاسداران استان سمنان که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در حسینیه تیپ 12 قائم (عج) برگزار شد، اظهار داشت: شاخصه‌ای که سپاه را بر همه ارتش‌های دنیا برتری می‌دهد، معنویت و اعتقادات مذهبی است.

وی افزود: سپاه دو ماموریت مهم بر عهده دارد؛ اول عمق‌بخشی به اعتقادات دینی و دوم بصیرت‌بخشی از حیث سیاسی به نیروهای سپاه و بسیج است تا همگی انسان‌هایی بصیر و هوشمند باشند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: تا زمانی که اسلام پابرجاست، مبارزه با استکبار وجود دارد و آن‏چنان که امام خمینی (ره) فرمودند «رابطه ایران اسلامی و آمریکا رابطه گرگ و میش است و مگر می‌شود گرگ و میش در یک جا جمع شوند».

از فتنه اصلاح‏طلبان در دهه 70 تا فتنه جنبش سبز در سال 88

رضایی با بیان اینکه فتنه‌های زیادی در طول تاریخ انقلاب رخ داده است، گفت: از جمله آن فتنه‌ها، فتنه ملی‌گرایان و بنی‏صدر در دهه 60، فتنه اصلاح‏طلبان در دهه 70 و فتنه جنبش سبز در سال 88 است.

وی هدف درازمدت و محوری دشمنان در فتنه‌های گذشته را براندازی نظام ولایی، جلوگیری از گسترش انقلاب و الگو شدن برای دیگر کشورها و به انحراف کشاندن انقلاب با تحمیل رأی بر ولایت یعنی همان کاری که معاویه در صفین انجام داد، عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور خاطرنشان کرد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی وظیفه ما این است که مردم را با نشاط و امیدوارانه به آینده و نظام نگه داریم.

رضایی گفت: شرط تحقق حماسه سیاسی حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات است و تلاش کنیم به کسی رأی دهیم که در شعار و عمل، ولایت‌مدار باشد.

وی افزود: وظیفه ماست با بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری و ارتقای معنویت در جامعه، ثبات را ایجاد کنیم و حماسه سیاسی را در انتخابات با حضور حداکثری خلق کنیم.

فاطمه زهرا (س) خیر کثیر است

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: کوثر مثل آب است و خیر کثیر دارد؛ چراکه همه خیرات متعلق به آب است؛ آب باعث آبادانی و سرمنشأ حیات است به همین دلیل حضرت زهرا (س) کوثر و خیر کثیر است.

رضایی در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) با اشاره به ولادت حضرت فاطمه(س) بیان داشت: در روایات آمده است «زینت دنیا در سه بخش مال، همسر و فرزند خلاصه شده است و خوشا به حال آنهایی که این سه زینت را دارد».

وی افزود: خانواده‌های متدین باید در نامگذاری فرزندانشان نهایت دقت را کرده و در طرف دیگر نیز رفتار و کردار فرزندان نیز باید باعث عزت خانواده‌ها شود.

نسل جدید بهتر از گذشته عمل می‏کند

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: اهمیت نامگذاری فرزندان به اندازه‌ای است که در سرنوشت اجتماعی فرزندان تاثیر داشته و چه بسا همین نام باعث رشد اجتماعی یا سرخوردگی اجتماعی فرد شود.

رضایی خاطرنشان کرد: بزرگان دین گفته‌اند که «مراقب باشید فرزندانتان آن‏طور که هستید تربیت می‌شوند نه آن‏طور که می‌خواهید».

وی تصریح کرد: اگر در جامعه چهار گروه شامل والدین، معلمین، روحانیت و مسئولان خوب عمل کنند، باعث می‌شود تا نسل جدید بهتر از گذشته عمل کند.

انتهای پیام/2249/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول