اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر خبر داد

افتتاح سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر

رئیس دانشگاه ملایر از افتتاح سایت تحصیلات تکمیلی دانشجویان دانشگاه ملایر خبر داد.

افتتاح سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی در مراسم افتتاح سایت تحصیلات تکمیلی دانشجویان دانشگاه ملایر با اشاره به پیشرفت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه ملایر طی سال‌های اخیر، دانشگاه ملایر را نماد توسعه علمی و عمرانی دانست و افزود: فعال بودن 50 رشته تحصیلی در این دانشگاه و وجود بیش از شش هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی گواه این امر است.

وی به فعال بودن رشته‌های دکترا و وجود 50 دانشجوی دوره دکترا در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: امروز دانشگاه ملایر به بلوغ کامل علمی رسیده است.

رئیس دانشگاه ملایر با اشاره به این‌که باید بستری فراهم شود تا همه دانشجویان بتوانند به یافته‌های علمی روز دنیا دست پیدا کنند و تولیدکننده علم باشند، افزود: امروز این امکانات در دانشگاه ملایر برای دانشجویان فراهم شده و افتتاح سایت تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه نشان از بلوغ دانشگاه ملایر در عرصه بالای علم و فناوری دارد.

وی افتتاح این سایت با بیش از 80 ظرفیت برای دانشجویان را خدمت علمی خواند و گفت: استفاده از علم روز و اتصال به شبکه‌ها و سایت‌های علمی معتبر دنیا، استفاده از مقالات به روز و ... از مزایای این سایت است.

رئیس دانشگاه ملایر تصریح کرد: با افتتاح این سایت دانشجویان این دانشگاه می‌توانند ضمن استفاده از پایگاه‌های علمی دنیا برای دستیابی به جایگاه واقعی خود تلاش کنند.

وی افزود: ما در صدد هستیم بتوانیم این امکانات را در دانشگاه گسترش دهیم و به هدف متعالی خود و اهدافمان در عرصه‌های مختلف علمی دست پیدا کنیم.

گفتنی است، این سایت با ظرفیت 80 نفر افتتاح شد که در حال حاضر 35 دستگاه سیستم رایانه برای آن نصب شده است.

انتهای پیام/89013/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول