اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه پاسداران در روز زن

20 عنوان برنامه فرهنگی در محلات برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر بیش از 20 عنوان برنامه فرهنگی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار خواهد شد.

20 عنوان برنامه فرهنگی در محلات برگزار می‌شود

سرهنگ دو پاسدار علیرضا براتعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: برگزاری سلسله جشن‌های میلاد کوثر از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته زن است که در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری یک دوره مسابقه طناب‌کشی به همت حوزه مقاومت فاطمه زهرا(س) در روز هفتم اردیبهشت ماه، برگزاری یک دوره مسابقه آمادگی جسمانی، دیدار خواهران بسیجی با امام جمعه شهرستان، برگزاری سلسله نشست‌های اخلاقی و بصیرتی، تجلیل از زنان پیشکسوت بسیجی و برگزاری مسابقه با موضوع شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) بخشی از این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه محلات برگزاری نشست سیاسی، بصیرتی، برگزاری ختم صلوات به نیت تعجیل در ظهور امام زمان(عج)، برگزاری مسابقه حجاب، برگزاری جشن تولد حضرت زهرا(س) را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده عنوان کرد و گفت: پیاده‌روی و گلباران قبور شهدا، ویزیت رایگان خواهران بسیجی، برگزاری مسابقه تزیین غذا، حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و... از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته زن در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، گلباران قبور شهدای فرهنگی، برگزاری همایش بزرگ عقیدتی، تجلیل از مربیان عقیدتی و نواختن زنگ سپاس معلم را نیز از برنامه‌های هفته عقیدتی عنوان کرد.

انتهای پیام/87003/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول