اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

غرب در نهایت فعالیت کامل غنی‌سازی ایران را می‌پذیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مذاکرات 1+5 بدون نتیجه نیست و ایران باید دور بعدی مذاکرات را ادامه دهد چرا که معتقد هستیم تمام مشکلات با گفت‌و‌گو در میان مدت حل می‌شود.

غرب در نهایت فعالیت کامل غنی‌سازی ایران را می‌پذیرد

عوض حیدرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره روند تکراری مذاکرات 1 + 5 و نتایج آن اظهار کرد: نمی‌توان این مذاکرات را بدون نتیجه دانست بلکه در همین دور اخیر نیز دستاوردهای خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: دلیل صحبت من این است که بسته پیشنهادی ایران در آلماتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و افراد حاضر اعلام کردند که ما ایران را قبول داریم و این بسته را به دولت متبوع خود ارائه دادیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همین قدر که پیشنهاد معقول و حکمت‌آمیز ایران در قالب یک بسته ارائه شده و افراد مذاکره کننده را به تأمل واداشته است که در دور بعدی مذاکرات وارد شوند دستاورد مهمی است.

حیدرپور با بیان اینکه تمام فعالیت‌های ایران در زمینه انرژی هسته‌ای منطبق بر مقررات NPT بوده است، تاکید کرد: اگر کشورهای 1+5 اصراری برای توقف فعالیت‌های ایران داشته باشند کشور ما همچون همیشه خواسته‌های آنها را نمی‌پذیرد.

وی تأکید کرد: البته معتقد هستیم که باید دور بعدی مذاکرات را ادامه دهیم چرا که تمام مشکلات با گفت‌و‌گو در این مدت حل می‌شود.

وی اضافه کرد: به یقین به زودی شاهد این مسئله خواهیم بود که غربی‌ها بپذیرند که غنی‌سازی حق ماست چرا که خارج از مقررات ان.پی.تی نمی‌توانند چیزی را به ما تحمیل کنند.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول