اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نیم قرن قیام 15 خرداد

ولایتی میهمان دیار خرداد می‌شود

سخنگوی ائتلاف پیروان ولایت شهرستان ورامین از سفر علی اکبر ولایتی به دیار 15 خرداد خبر داد.

ولایتی میهمان دیار خرداد می‌شود

 فتح‌اله فرجی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از سفر علی اکبر ولایتی به شهرستان ورامین خبر داد و گفت: دکتر علی اکبر ولایتی پنج‌شنبه همین هفته مصادف با پنجم اردیبهشت ماه 92 به دیار 15 خرداد شامل شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا سفر خواهد کرد.

سخنگوی ائتلاف پیروان خط امام (ره) و ولایت شهرستان ورامین تصریح کرد: دکتر علی اکبر ولایتی ساعت 17 روز پنج شنبه وارد شهرستان قرچک شده و برای دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی و جمعی از نخبگان و فرهیختگان قرچک راهی دفتر امام جمعه این شهر می‌شود و سپس در جمع مردم ولایت‌مدار قرچک در مسجد جامع این شهرستان به ایراد سخن خواهد پرداخت.

فرجی افزود: ولایتی سپس به سوی شهرستان ورامین حرکت کرده و قبل از اذان مغرب با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی با ایشان دیدار و گفت‌وگو می‌کند و سپس با حضور در مصلای صاحب‌الزمان (عج) شهرستان ورامین و ادای نماز مغرب و عشاء در جمع مردم این شهرستان به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: دکتر ولایتی سپس برای دیدار با حجت‌الاسلام حسین توسلی امام جمعه پیشوا و شرکت در بزرگداشت حضرت جعفربن موسی (ع) راهی این شهرستان خواهد شد.

فرجی اضافه کرد: دیدار با مسئولان و نخبگان شهرستان پیشوا و ام‌الشهید حاجیه خانم جنیدی نیز در برنامه سفر علی اکبر ولایتی می‌باشد.

گفتنی است علی اکبر ولایتی یکی از اعضای ائتلاف پیشرفت می‌باشد.

انتهای پیام/2462/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول