اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

انتخابات میدان حماسه سیاسی است

امام جمعه سمیرم گفت: حضور در انتخابات 24 خرداد ماه حضور در میدان حماسه سیاسی است.

انتخابات میدان حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم بعد از سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: معنای واقعی شیعه بودن عمل و پیروی از دستورات اسلام است.

وی مسئله انتخابات را مهمترین مسائل اخیر کشور عنوان کرد و با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: انتخابات 24 خرداد امسال میدان حماسه سیاسی است و وظیفه همه ما است که همچون گذشته دراین حماسه ملی حضور گسترده و پرشور داشته باشیم.

امام جمعه سمیرم با تاکید بر هوشیاری مردم ولایتمدار ایران در مقابل فتنه‌های دشمنان تصریح کرد: باید مواظب باشیم که به فرموده امام راحل این انقلاب را به دست افراد نالایق نسپاریم.

وی تعهد، تخصص و اخلاق اسلامی را از مهمترین ملاک‌های انتخاب اعلام کرد و گفت: در انتخابات پیش رو افرادی را انتخاب کنیم که اهل کار، خدمتگزار، دلسوز و فداکار باشند.

موسوی در ادامه از وضعیت نابسامان عمرانی شهرستان انتقاد کرد و افزود: با وجود تلاش و خدمت‌رسانی‌های دولت این شهرستان با جمعیت 80 هزار نفری از داشتن بسیاری از امکانات رفاهی اولیه محروم است که این مسئله به دلیل کم لطفی برخی دولت مردان و کم توجهی برخی همشهریان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این منطقه گفت: همشهریان و مسئولان برای توسعه و آبادانی این شهرستان تلاش کنند تا زمینه حضور سرمایه گذاران را در این شهرستان فراهم نمایند.

امام جمعه سمیرم همچنین به سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) نمونه کامل یک زن مسلمان و کامل‌ترین الگو برای تمام زنان عالم هستند.

انتهای پیام/2301/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول