اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

انفجارهای اخیر آمریکا حاصل عملکرد دولت‏مردان آن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: انفجارهای رخ داده در آمریکا حاصل عملکرد دولت‏مردان این کشور است.

انفجارهای اخیر آمریکا حاصل عملکرد دولت‏مردان آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته سمنان با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت فاطمه‏زهرا(س) و روز زن و مادر، اظهار کرد: آن حضرت هم از لحاظ مادری و هم از لحاظ همسری، فردی الگو و نمونه بودند.

وی با تأکید بر حفظ حرمت زنان و مادران، تصریح کرد: حق مادران ادا شدنی نیست و فرزندان باید در همه حال احترام و حرمت مادر خود را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان همچنین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: جایگاه معلمان در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

شاهچراغی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری مدافع اسلام ناب محمدی(ص) بود، ادامه داد: آن شهید بزرگوار به جرم دفاع از اسلام به شهادت رسید که باید یاد آن بزرگمرد را برای همیشه گرامی داشت.

وی نقش معلمان را در تربیت دانش‏آموزان بسیار مهم و بی‏بدیل دانست و افزود:  معلمان باید به مسائل تربیتی و پرورشی دانش‏آموزان بیشتر توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اضافه کرد: همه مردم باید قدر معلمان را بدانند زیرا معلمی شغل انبیاست.

شاهچراغی همچنین به یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و این روز را به تمام زحمت‏کشان این عرصه تبریک گفت.

وی با تأکید بر حفظ شأن و حق و حقوق کارگران، ادامه داد: حقوق کارگران در جامعه باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان همچنین به انفجارهای اخیر در آمریکا اشاره کرد و گفت: این انفجارها حاصل حمایت آمریکایی‏ها از تروریست‏ها در دیگر نقاط جهان به ویژه در کشورهای اسلامی است.

شاهچراغی با اشاره به مخالفت جمهوری اسلامی ایران با آدم‏کشی و ترور، تصریح کرد: امروز آمریکا در آتشی که خودش برافروخته دست و پا می‏زند و می‏سوزد.

وی اضافه کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی نقشه کشیدند که در ابتدا به سوریه حمله و پس از آن به عراق و در ادامه به ایران دست‏ا‏ندازی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: انفجارهای رخ داده در آمریکا حاصل عملکرد دولت‏مردان این کشور است.

شاهچراغی گفت: علت اصلی انفجارات اخیر آمریکا را باید در رفتارهای دولت حاکم بر این کشور جست‏وجو کرد.

انتهای پیام/2249/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول