اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر حقوقی شهرداری تهران:

در انتخاب افراد بهترین ملاک کارنامه آنان است

مدیرکل دفتر حقوقی شهرداری تهران گفت: در انتخاب افراد بهترین ملاک کارنامه آنان است و باید کسانی را انتخاب کرد که بتوانند باعث تحول در جامعه شوند.

در انتخاب افراد بهترین ملاک کارنامه آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نادر نوروزی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کرمانشاه به مناسبت سالگرد عملیات شهدای بازی دراز اظهار کرد: مطبوعات نقش مهمی در توسعه همه‌جانبه مردم در یک منطقه را دارند.

نوروزی به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همه ما در محقق کردن شعار سال و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری به‌درستی گام برداریم.

مدیرکل دفتر حقوقی شهرداری تهران با تاکید بر هم‌دلی، وفاق و هم‌گرایی در بین مردم، گفت: باید تلاش کرد میزان مشارکت مردم را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیشتر کرد.

وی افزود: حماسه سیاسی حرکت بزرگی است و در سایه حماسه سیاسی است که حماسه اقتصادی هم درست خواهد شد و در سال حماسه سیاسی عزت جمهوری اسلامی را به اوج برسانیم.

نوروزی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، خاطر نشان کرد: در انتخاب افراد بهترین ملاک کارنامه آنان است و باید کسانی را انتخاب کرد که بتوانند باعث تحول در جامعه شوند.

وی ادامه داد: مملکت ما نیاز به حرف ندارد بلکه نیاز به عمل دارد. ارزشی بودن به کلام نیست بلکه در عملکرد افراد در کارهایشان مشهود است.

مدیرکل دفتر حقوقی شهرداری تهران گفت: در انتخاب یک نامزد انتخاباتی باید به برنامه وی توجه کرد و دید سیاست داخلی و خارجی کاندیدا در موارد مختلف چه چیز است.

وی به کرمانشاه و جان‌فشانی مردمان غیورش در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کرمانشاه هویت کشور ایران است، چرا که در سال‌های طولانی جنگ همواره در تیررس دشمن بود و بارها مورد تهاجم حمله‌های هوایی و زمینی دشمن قرار گرفت، لذا توجه به کرمانشاه و دیگر شهرهای جنگ ‌زده ما در دوران دفاع مقدس از اهمیت وی‍ژه‌ای برخوردار است.

نوروزی برگزاری مراسماتی همچون یادواره شهدای بازی دراز را زنده نگه ‌داشتن نام و یاد شهدایی دانست که 8 سال غیرتمندانه جنگیدند و رفتند تا ما بمانیم و در آرامش نام ایران را بر فراز قله‌های موفقیت و پیروزی در دنیا به اهتزاز درآوریم.

وی در پایان به اهمیت کارهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: کارهای فرهنگی به توسعه فرهنگ جامعه کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/2700/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول