اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

کاندیداها در گفتار خود خدا را مدنظر قرار دهند

امام جمعه موقت ساری گفت: کاندیداهایی که در اریکه قدرت نشسته‌اند، تقوا پیشه کنند و در گفتار خدا را در نظر بگیرند.

کاندیداها در گفتار خود خدا را مدنظر قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی ظهر امروز در خطبه پرفیض نماز جمعه در جمع نمازگزاران با دعوت همه به تقوی و پرهیزگاری اظهار داشت: از خداوند طلب کنیم تا در مقابل گناه و معصیت نعمت بزرگ تقوا به ما عنایت فرماید.

خطیب موقت جمعه شهرستان ساری به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا الگویی برای بشریت است و مختص بانوان نیست، سیره حضرت زهرا در زندگی همه زنان مسلمان ساری و جاری شود.

وی به شهادت علامه شهید مطهری اشاره کرد و ادامه داد: امام (ره) فرمودند، شغل معلمی شغل انبیاست، کار معلم تربیت انسان را متحول و جامعه را متعالی می‌سازد.

قاسمی با بیان اینکه کوچک شمردن معلم، تحقیر در انسان‌پروری است، تصریح کرد: جامعه‌ای که انسان پرورش ندهد رو به سقوط است.

خطیب موقت جمعه شهرستان ساری با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد باید به معیشت معلمان توجه ویژه داشته باشند، گفت: اگر در معیشت معلمان ضعف باشد فرهنگ جامعه ذلیل می‌شود.

مشاور ارشد نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه سیاسی خود به انفجار بوستون و تگزاس اشاره کرد و اظهار داشت: حادثه 11 سپتامبر 2001 سبب شد انگ‌هایی به دنیای اسلام زده شود.

وی اضافه کرد: نظام، مردم، رهبر و مسئولان ما نسبت به کشتار مردم و گروه‌های خاص انزجار خود را نشان دادند، این گونه اتفاقات را مردم محکوم می‌کنند.

امام جمعه موقت ساری افزود: نظام سلطه درباره  کشتار مردم میانمار، سوریه و پاکستان دغدغه‌ای از خود نشان نداد در حالی که برای حادثه تگزاس اشک تمساح می‌ریزد، این حادثه ابهام برانگیز است.

قاسمی 9 اردیبهشت روز شوراها را به اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت و یادآور شد: مردم متوجه باشند اگر رای می‌دهند باید اشخاصی را انتخاب کنند که مناسب شهر و استان باشند.

وی به روز خلیج فارس که در تقویم ملی ما درج شده، اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان برای مطامع خود روی برخی از نقاط مملکت دست گذاشته‌اند که باید متوجه باشیم.

وی حربه‌های دشمن را شامل نامگذاری‌های مختلف و جعل نام خلیج فارس در سطح جهان دانست.

قاسمی 11 اردیبهشت را مصادف روز جهانی کارگر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: شعار رهبری در سال حماسه اقتصادی وظیفه کارگران را زیاد کرده است.

امام جمعه موقت ساری ضمن تذکر اخلاقی و اساسی به کاندیداهای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری متذکر شد: مسئولان و نامزدهای انتخاباتی متوجه باشند سر سفره انقلاب نشسته‌اند، نمک انقلاب را می‌خورند، نمکدان نشکنند.

وی تاکید کرد: مسئولان هنجارشکنی نکنید، مسئولانی که می‌خواهید کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری شوید تفکرات ناب انقلاب را زیر سئوال نبرید.

قاسمی با بیان اینکه از گوشه و کنار کشور می‌شنویم مسئولان سخنانی می‌گویند که دل جامعه را می‌سوزاند، اظهار داشت: اگر به جایگاهی رسیدید به برکت انقلاب است.

وی اضافه کرد: اگر مردم سکوت می‌کنند منتظر بیان ولی فقیه هستند.

مشاور ارشد نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن نصیحت به کاندیداهای ریاست جمهوری متذکر شد: کاندیداهایی که در اریکه قدرت نشسته‌اند، تقوا پیشه کنند و در گفتار خدا را در نظر بگیرند، آنان باید در پیشگاه امام و شهدا پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه شایعه پراکنی و دروغ باید از جامعه اسلامی رخت بر بندد، خاطرنشان کرد: از جانب همه نمازگزاران بیان می‌کنم قبل از اینکه با خشم مردم ولا‌یتمدار مواجه شوید، توبه کنید.

خطیب موقت جمعه شهرستان ساری گرانی، بیکاری و نابسامانی بازار را سبب رنج مردم دانست و اذعان داشت: مردم ولایتمدار و نظام دوست کشور نیازمند مسئولان دلسوز هستند.

انتهای پیام/86006/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول