اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس قرارگاه عمار:

آمریکا 4 هزار میلیارد دلار در عراق هزینه کرد/آنان به دنبال چاه‌های نفت عراق بودند

مسئول قرارگاه عمار گفت: حضور آمریکا در عراق برای غارت نفت این کشور بود و آمریکایی‌ها حدود 4 هزار میلیارد دلار خرج کردند تا یک چاه نفت در عراق بزنند ولی نتوانستند و این کشور را ترک کردند.

آمریکا 4 هزار میلیارد دلار در عراق هزینه کرد/آنان به دنبال چاه‌های نفت عراق بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی طائب صبح امروز در جمع سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بیرجند با تاکید بر گوش به فرمان رهبری بودن اظهار کرد: قبول داشتن ولایت فقیه به این است که وقتی آقای هاشمی رئیس جمهور شد رهبری فرمودند که برو اقتصاد را از نفت دور کن و این شخص تنها کسی بود که انرژی را کف دست داشت.

وی افزود: اگر ما متکی به نفت باشیم به زمین می‌خوریم و از بین می‌رویم در صورتی که ما کشوری هستیم که می‌توانیم تولید ملی داشته باشیم و در همه زمینه‌ها خودکفا باشیم.

دوری از راه ولایت سبب انحراف است

مسئول قرارگاه عمار در پاسخ به سؤالی که از سوی برخی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه چرا هر رئیس جمهوری که به آخر کار می‌رسد خراب می‌شود، گفت: آقایانی که نخست در این راه قرار می‌گیرند دنباله‌روی ولایت فقیه و مسیر ولایت هستند ولی کم کم که جلو می‌روند می‌بینند که راهی که ولایت فقیه می‌گوید بسیار طولانی است چون در چارچوب الهی و خداوند است و به همین خاطر جا می‌زنند و در آخر خراب می‌شوند.

طائب جنگ آمریکا در عراق را یک پروژه شش ساله عنوان کرد و افزود: این پروژه برای غارت نفت این کشور بود و آمریکا در عراق حدود 4 هزار میلیارد دلار خرج کرد اما نتوانست یک چاه نفت در عراق بزند در نتیجه این کشور را ترک کرد.

آمریکایی‌ها به نیروی مردمی عراق فکر نکرده بودند

مسئول قرارگاه عمار با بیان اینکه یکی از راه حل‌های دشمن برای به زانو درآوردن ایران تهاجم فرهنگی بود، اذعان داشت: هر چه دشمن این تهاجمات را بیشتر کرد اعتکاف‌ها در ایران بیشتر می‌شد.

وی با اشاره به جنگ هشت ‌ساله عراق علیه ایران اظهار داشت: تنها اشتباه آمریکایی‌ها در جنگ عراق علیه ایران این بود که نیروی مردمی این کشور را حساب نکرده بودند و فکر می‌کردند که مردم عادی جنگ بلد نیستند.

طائب با اشاره به انتخابات خردادماه‌ سال جاری در کشور گفت: مردم بصیر ایران باید در انتخابات 24 خرداد کسی را انتخاب کنند که به حرکت درآوردن چرخه تولید داخل را راه حل مشکل مذاکره ایران با آمریکا دانسته باشد.

وی به جنگ در کشور سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله سوریه یک جنگ جهانی است که قرار بود علیه ایران راه بیفتد اما در سوریه اتفاق افتاد.

تحریم نفتی شدیدترین تحریم 34 سال اخیر است

مسئول قرارگاه عمار اصل و ریشه گرانی‌ها را قبل از تحریم‌ها دانست و افزود: دشمن از همان بدو پیروزی انقلاب ما را تحریم کرده است اما با این تفاوت که آن دوران تحریم کالا بودیم و فقط کالا به ما نمی‌فروختند اما با داشتن پول توانستیم این تحریم‌ها را دور بزنیم و از دیگر کشورها اجناس وارد کنیم، ولی تحریم اخیر دشمن، تحریم نفتی است و این شدیدترین نوع تحریم در 34 سال اخیر است.

طائب اذعان داشت: دشمن راه نجات خود را در همین تحریم‌ها می‌بیند اما به فضل پروردگار تحریم‌های دشمن اثر معکوس دارد و به جای فلج کردن ایران می‌رود که خودشان را نابود کند.

انتهای پیام/2248/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول