اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مدیران کرمانشاه به مطبوعات پاسخ‌گو باشند

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران استان کرمانشاه در یک فضای همدلی و تعامل ملزم به پاسخ‌گویی به مطبوعات استان هستند.‏

مدیران کرمانشاه به مطبوعات پاسخ‌گو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه حجت‌الله دمیاد در جلسه‌ای با حضور تعدادی از روزنامه‌نگاران با بیان اینکه از سالیان گذشته با جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی استان آشنایی داشته است، گفت: منطقی نیست که به گذشته بپردازیم زیرا توجه به گذشته ضمن اینکه مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مانع از روند حرکتی استان به سمت توسعه و بالندگی می‌شود.

دمیاد اظهار داشت: چارچوب مدیریتی خود را در راستای تعهد، دقت و سرعت در کارها و هوشیاری در پاسخ‌گویی گذاشته‌ام لذا خوشبختانه هم‌اکنون، آرامش و تلاش خوبی برای اجرای کارها و طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای از سوی دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه وجود دارد.

دمیاد با بیان اینکه همواره و به‌صورت مستمر از مدیران خواسته‌ام که نسبت به مطبوعات و رسانه‌های استان کرمانشاه پاسخگو باشند، گفت: پاسخ‌گویی منجر به اطلاع‌رسانی صحیح و موجب جلوگیری از کج‌روی‌ها می‌شود، بنابراین مدیران استان کرمانشاه در یک فضای همدلی و تعامل ملزم به پاسخ‌گویی به مطبوعات استان هستند.

 دمیاد با بیان اینکه مدیر و مسئول زمانی‌که خود را پاسخ‌گو بداند در راستای رفع اشکالات نیز قدم برخواهد داشت، افزود: اخلاق اسلامی و انسانی حکم می‌کند که مطبوعات در راستای انعکاس مطالب، نقدهای منصفانه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: چنانچه قلم‌ها به‌صورت منصفانه به بیان مسائل و مشکلات جامعه بپردازند، قطعاً نتیجه‌بخش خواهند بود، بنابراین از مطبوعات استان می‌خواهم که با نقد منصفانه، جامعه مدیریتی استان کرمانشاه را در اجرای برنامه‌ها و تحقق اهداف پیش‌بینی شده یاری نمایند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه جدایی و فاصله‌ای بین مدیریت و جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای استان وجود ندارد، خاطر نشان ساخت: مدیران وظیفه دارند که به نقدهای منصفانه و دلسوزانه جامعه مطبوعاتی که به نوعی احترام به افکار عمومی است، احترام بگذارند.

به گفته دمیاد، همگی وظیفه داریم که تلاش خود را در راستای بارز نمودن اقدامات مؤثر و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اطلاع‌رسانی صحیح به‌کار گیریم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید در راستای نقش رسانه‌ها در تبیین افکار عمومی و روشن‌گری تلاش ویژه‌ای صورت گیرد، ادامه داد: همگی تعلق به کرمانشاه داریم و من به عنوان فرزند این استان نهایت تلاش و اهتمام ویژه خود را در زمینه توسعه بیش از پیش استان به کار گرفته و مانع از هر گونه کوتاهی و اهمال در روند اجرایی برنامه‌ها خواهم شد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای استان کرمانشاه در یک فضای مسئولانه، متعهدانه و هوشمندانه در راستای ایجاد بسترهای مناسب به منظور اطلاع‌رسانی صحیح گام برمی‌دارند که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان را دارد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر حل مشکلات جامعه مطبوعاتی استان گفت: موضوعات و مشکلات مطبوعات با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در میان گذاشته خواهد شد و توجه به حل مشکلات این قشر از جامعه باید مورد رسیدگی ویژه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول