اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان:

آمارهای متناقض دولت در کردستان‌ / کردستانی‌ها رئیس‌ جمهوری ولایی انتخاب می‌کنند

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: متاسفانه از تمامی ظرفیت‌های بالقوه استان استفاده نمی‌شود و در این مسیر آمارهای متناقض ارائه می‌شود.

آمارهای متناقض دولت در کردستان‌ / کردستانی‌ها رئیس‌ جمهوری ولایی انتخاب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عباس حسین‌پناهی در جمع خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: استان کردستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده و از لحاظ منابع طبیعی و نیروی کارآمد انسانی نیز دارای توانمندی‌های ویژه‌ای است که تاکنون این ظرفیت‌ها بالفعل نشده‌ است.

وی افزود: متأسفانه دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی، اشتغال، سرمایه‌گذاری در استان تاکنون رفع نشده و در آستانه چهارمین سالگرد سفر معظم‌له به استان مردم استان چشم‌انتظار تکمیل‌شدن طرح‌های مرتبط با سفر رهبری هستند.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار کردستان قدرشناس زحمات هستند اما ضعف‌ها را نیز به خوبی درک می‌کنند که متاسفانه در این مسیر آمارهای متناقض توسط مدیران استان ارائه می‌شود و عدم توجه آنان به رفع گرانی‌ها و دغدغه‌های معیشتی مردم بر مشکلات کردستانی‌ها افزوده است.

حسین‌پناهی تصریح کرد: مسئولان ارشد استان ادعا می‌کردند که از نیروهای بومی در حوزه مدیریتی استفاده می‌کند ولی چند روز پس از این موضع‌گیری و در سال جدید فردی غیربومی را برای معاونت منابع انسانی خویش معرفی می‌کند.

وی افزود: عدم حمایت‌های جدی از کشاورزان استان و تعطیلی بسیاری از کارگاه‌های تولیدی در استان در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نشانه‌ای عینی از عدم کارآمدی دولت و مدیران استانی در این خصوص بوده و هم‌اکنون این مشکلات در شهرستان‌های قروه و دهگلان و مشکلات عدیده کشاورزان این منطقه برای همگان نمایان است.

حسین‌پناهی از ناتوانی مسئولان و مدیران در خصوص ترافیک شهر سنندج نیز به عنوان یکی دیگر از نمونه‌های ضعف مدیریتی در استان نام برد که مشکلات عدیده‌ای را در حوزه امنیت روانی برای مردم به وجود آورده‌ است.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان در ادامه سخنان خود به مبحث انتخابات 24 خرداد نیز گریزی زد و افزود: بدون شک مردم ولایت‌مدار کردستان بار دیگر با حضور گسترده خویش حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد اما در این مسیر باید مبحث جریان انحرافی و توطئه‌های این جریان را مدنظر داشته باشند.

حسین‌پناهی افزود: بحث جریان انحرافی دغدغه همه نیروهای ولایت‌مدار انقلابی است و این مبحث در کردستان با شدت بیشتری دنبال می‌شود.

وی گفت: عزل و نصب‌هایی در آستانه انتخابات در استان و در حالی که چند ماه تاپایان فعالیت دولت نمانده است صورت می‌گیرد تبلیغاتی بوده و مردم آگاه و بصیر استان به اهداف این عزل و نصب‌ها کاملاً آگاه هستند.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: ما مطمئنیم که جریان انحرافی و هر شخص و جریانی که علیه نظام اسلامی و حاکمیت و ولایت بایستد مردم ولایت‌مدار کردستان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر آنان خواهند ایستاد و حماسه‌ای جاودان همچون حماسه 9 دی خلق خواهند کرد.

حسین‌پناهی در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات امسال بسیار پرشورتر از سایر انتخابات‌ها خواهد بود و مردم ایران اسلامی با تبعیت از منویات عالمانه مقام معظم رهبری بار دیگر حماسه‌ساز خواهند شد.

انتهای پیام/79006/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول