اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان خبری «تابناک ما»:

سیاست‌گذاری‌های رئیس جمهور آینده مبتنی بر اصل ولایت باشد

رئیس سازمان خبری «تابناک ما» گفت: رئیس جمهور آینده باید در تدوین برنامه‌هایش به فرمایشات رهبری و اصل ولایت توجه کند و سیاست‌گذاری‌های وی مبتنی بر اصل ولایت باشد.

سیاست‌گذاری‌های رئیس جمهور آینده مبتنی بر اصل ولایت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسماعیل رسولی ظهر امروز در آیین افتتاحیه مؤسسه خبری تابناک ما با بیان اینکه امروز اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی میزبان رئیس جمهور است، اظهار کرد: در حال حاضر کشور در شرایط حساسی قرار دارد و امیدواریم که فضای حاکم بر کشور با تدابیر مدیران ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه فضای کشور باید برای ارائه دیدگاه‌ها، سلیقه‌ها و عقاید مختلف باز باشد، اضافه کرد: با تحقق این موضوع ملت تابناک ایران می‌توانند با انتخاب خود رئیس جمهور اصلح را برای دولت آتی برگزینند.

رئیس سازمان خبری «تابناک ما» با بیان اینکه انتخاب رئیس جمهور اصلح برای کشور به حماسه‌آفرینی ملت نیازمند است، تصریح کرد: فردی باید برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری انتخاب شود که مطیع رهبری و ولایت‌مدار باشد.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آتی باید در تدوین برنامه‌هایش  به فرمایشات رهبری و اصل ولایت توجه کند، ادامه داد: سیاست‌گذاری‌های رئیس جمهور آتی باید مبتنی بر اصل ولایت باشد.

رسولی با اشاره به اینکه ملت تابناک ایران باید براساس این معیار‌ها نسبت به انتخاب رئیس جمهور آینده برای رشد و سازندگی کشور اقدام کنند، متذکر شد: همچنین فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌شود، باید برای مهم‌ترین دغدغه‌های موجود در سطح جامعه چاره‌اندیشی کند و نسبت به ساماندهی وضعیت موجود در سطح کشور اقدامات لازم را انجام بدهد.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول