اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس مطرح کرد

سیاست‌گذاری‌های علمی برترین راهکار افزایش بهره‌وری در کشور/ کاهش تعطیلات چاره‌ساز نیست

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: برای افزایش بهره‌وری و کارآیی در عرصه‌های مختلف اجتماعی باید سیاست‌گذاری‌های علمی انجام بگیرد و کاهش تعطیلات رسمی راهکار تحقق این امر نیست.

سیاست‌گذاری‌های علمی برترین راهکار افزایش بهره‌وری در کشور/ کاهش تعطیلات چاره‌ساز نیست

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: بحث کاهش تعطیلات رسمی کشور در سه دوره اخیر مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، اما باید به این موضوع مهم اذعان کنیم که میزان تعطیلات کشور ما تفاوت چندانی با سایر کشورهای جهان ندارد.

وی ادامه داد: در سوره جمعه تأکید شده است که وقت اذان ظهر روز جمعه به سوی نماز بشتابید و سپس به اموری مانند کار و تفریح مشغول شوید که این حاکی از تداوم کار و تلاش مردم در روز جمعه طی آن دوران بوده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به اینکه هدف‌گذاری‌ها باید به شکلی باشد که از روزهای کاری در طول سال حداکثر استفاده شود، افزود: موضع‌گیری صریح و اصولی علما و مراجع تقلید نسبت به موضوع کاهش تعطیلات رسمی کشور، حاکی از اهمیت تعطیلی مناسبت‌های مذهبی و ملی و جایگاه فاخر این ایام در بین مردم است.

وی یادآور شد: نمایندگانی که موضوع کاهش تعطیلات رسمی را مطرح کرده‌اند، باید برای افزایش بهره‌وری و کارآیی سیستم‌های کاری تلاش کرده و از مطرح کردن مسایل کم اهمیت دوری کنند.

حیدرپور با اشاره به اینکه طرح کاهش تعطیلات رسمی کشور در سطح کمیسیون‌ها مجلس در مرحله بررسی قرار گرفته است، بیان داشت: بدون تردید طرح کاهش تعطیلات رسمی کشور در مجلس شورای اسلامی رأی لازم را کسب نمی‌کند و شایسته است که وقت خانه ملت برای تحقق اهداف متعالی صرف شود.

انتهای پیام/63011/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول