اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدزاده‌کرمانی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی:

دولت نیازمند بهره‌گیری از نظرات مراجع است / دولت باید مشاور روحانی داشته باشد

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت و وزرا باید مشاور روحانی داشته باشند، گفت: دولت باید خودش را نیازمند ارشاد و راهنمایی‌های مراجع تقلید بداند.

دولت نیازمند بهره‌گیری از نظرات مراجع است / دولت باید مشاور روحانی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روح‌الله احمدزاده‌ کرمانی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در قم با تاکید بر مبارزه با فساد و تبعیض در دولت یازدهم اظهار کرد: دولت باید با بی‌عدالتی در همه مناطق برخورد کرده و برنامه‌ای مدون برای این امر داشته باشد.

وی افزود: توجه به اسلامی‌سازی فرهنگ و دانشگاه‌ها جزو برنامه‌های اساسی من در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت باید خودش را نیازمند ارشاد و راهنمایی‌های مراجع تقلید بداند گفت: قم خاستگاه انقلاب و ناب‌ترین اندیشه‌های اسلامی و دینی در طول تاریخ بوده و امروز هم وجود حوزه‌های علمیه و علمای گرانقدر در این شهر فرصتی به منظور بهره‌مندی از گفتمان اسلام فراهم کرده است.

وی ادامه داد: پیوند عمیق میان بدنه فرهنگی دولت و حوزه‌های علمیه نیاز ضروری اجتماع امروز است و این امر را به عنوان یکی از اولویت‌های کاری خود قرار خواهم داد.

احمدزاده کرمانی با بیان اینکه در صورت پیروزی در انتخابات مشاوری روحانی انتخاب خواهد کرد گفت: همه وزرا هم باید دارای مشاوران روحانی باشند و فرمانداران همه شهرها نیز از این ظرفیت بهره‌مند شوند تا در کنار ائمه جمعه سراسر کشور بتوان امور فرهنگی و دینی مردم را سامان‌دهی کرد.

استاندار سابق فارس با تاکید بر ضرورت تجلی بانکداری اسلامی در اقتصاد ایران عنوان داشت: این امر یکی از دغدغه‌های مراجع تقلید بوده که بهره مرکب و جریمه‌های دیرکرد زیان‌های فراوانی به نظام اقتصادی ما وارد می‌کنند بنابراین تلاش برای اسلامی‌سازی کامل بانکداری هم جزو اولویت‌های دولت من است.

انتهای پیام/78004/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول