اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس خواستار شد

ساخت موزه «مرگ بر آمریکا» در طبس

ساخت موزه مرگ بر آمریکا در طبس و تسریع در تکمیل پارک مسجد جامع از جمله مواردی است که از سوی امام جمعه طبس در دیدارهای جداگانه با مدیران کل استان خراسان جنوبی بعد از الحاق به این استان مطرح شده است.

ساخت موزه «مرگ بر آمریکا» در طبس

مسئول دفتر امام جمعه طبس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: پس از ابلاغ مصوبه قانونی پر خیر و برکت و مورد تقاضای اکثریت قریب به اتفاق طبسی‌ها مبنی بر ارتقای فرمانداری طبس و الحاق این شهرستان به استان خراسان جنوبی، روند اجرایی و رسمی آن با سفر قهرمان رشید، استاندار خراسان جنوبی و هیئت همراه در نخستین روزهای بهار 1392 آغاز شد که پس از آن مدیران کل استان هر کدام با حضور در طبس عملاً نقل و انتقال ادارات و سازمان‌های دولتی را اجرایی کردند.

حجت‌الاسلام حسن محمدیان ادامه داد: در این روند هر کدام از مسئولان ارشد خراسان جنوبی در بدو ورود به طبس، نخستین برنامه رسمی خود را با دیدار با امام جمعه طبس آغاز کرده‌اند.

مسئول دفتر امام جمعه طبس خاطر نشان کرد: امام جمعه طبس در دیدار با هر یک از مدیران خراسان جنوبی، به تناسب مسئولیت و شرح وظایف هر یک از ادارات کل، مشکلات شهرستان در حوزه مربوط به آن دستگاه را به صورت کتبی یا شفاهی یادآور می‌شود که در مقابل قول‌های مساعد و راهگشا نیز از سوی مسئولان استان ارائه می‌شود.

وی افزود: ساخت موزه مرگ بر آمریکا در طبس، تسریع در تکمیل پارک مسجد جامع از جمله مواردی است که از سوی امام جمعه طبس در دیدارهای جداگانه با مدیران کل استان خراسان جنوبی مطرح شده است.

محمدیان با اشاره به اینکه 24 سال از امامت جمعه حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در طبس می‌گذرد، بیان کرد: امام جمعه طبس در کنار مدیریت امور مذهبی و فرهنگی این شهرستان، همواره در راستای رفع محرومیت شهرستان طبس نیز تلاش کرده و تعامل مطلوبی با دفتر مقام معظم رهبری، رؤسای جمهور و نمایندگان ادوار، استانداران، مدیران کل و رؤسای مجلس و قوه قضائیه دارند.

وی افزود: امام جمعه طبس به محض اطلاع از سفرهای مقام معظم رهبری یا هیئت دولت به استان‌های همجوار، با سفر به این استان‌ها به دیدار آنان رفته و برخی از مشکلات شهرستان طبس را به مسئولان منتقل کرده‌اند که از این طریق برکات زیادی نصیب طبس و طبسی‌ها شده است.

مسئول دفتر امام جمعه طبس اظهار داشت: امام جمعه طبس همچنین چندین مرتبه به صورت کتبی و شفاهی، از مقام معظم رهبری و نیز آیت‌الله واعظ طبسی برای حضور در طبس دعوت کرده‌اند.

انتهای پیام/90001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول