اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در سنندج صورت گرفت

برگزاری نخستین همایش ملی هیدرولوژی مناطق نیمه ‌خشک

نخستین همایش ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک کشور از امروز به میزبانی سنندج با ارائه 137 مقاله آغاز به کار کرد.

برگزاری نخستین همایش ملی هیدرولوژی مناطق نیمه ‌خشک

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در آئین افتتاحیه این همایش که پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج شروع به کار کرد، حمیدرضا مجردی دبیر همایش و رئیس جهاد دانشگاهی کردستان طی سخنانی به ارائه گزارش پرداخت.

وی با بیان اینکه 255 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: از این میزان 137 مقاله به منظور ارائه در همایش پذیرفته شده است.

مجردی افزود: از مجموع این مقالات، 24 مورد به صورت سخنرانی و 113 مقاله نیز به شکل پوستر در همایش ارائه خواهد شد.

دبیر نخستین همایش هیدرولوژی مناطق نیمه‌ خشک با اشاره به اینکه دو داور وظیفه قضاوت مقالات شرکت کنندگان را بر عهده داشتند، خاطر‌نشان کرد: در صورتی که اختلاف امتیاز در نظر گرفته شده برای یک مقاله بیش از 5 نمره بود، با حضور داور سوم قضاوت انجام ‌می‌شد.

مجردی با بیان اینکه تلاش متولیان و داوران همایش بر قضاوت صحیح و عادلانه آثار بوده است، تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری چنین همایش‌هایی بررسی راهکارها و پیشنهادات به منظور بهبود وضعیت است.

وی با اشاره به برگزاری دو کارگاه آموزشی مدل‌سازی و مهندسی رودخانه و مدیریت بهره‌برداری شن و ماسه تصریح کرد: با برپایی چنین کارگاه‌هایی امکان بهره‌مندی علاقه‌مندان از طرح‌های جدید فراهم خواهد شد.

دبیر نخستین همایش هیدرولوژی مناطق نیمه خشک در پایان با تأکید بر اینکه هنوز زمان برگزاری همایش‌های بعدی در این رابطه مشخص نشده است، ابراز امیدواری کرد؛ میزبانی همایش‌های بعدی نیز به استان کردستان تعلق گیرد.

گفتنی است؛ در این مراسم مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیرعامل آب منطقه‌ای کردستان به همراه جمعی از معاونین استانداری مرتبط با موضوع همایش حضور داشتند.

انتهای پیام/79012‌/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول