اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌کل ورزش و جوانان کرمانشاه صورت گرفت

برگزاری همایش توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد در کرمانشاه

همایش منطقه‌ای توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان ایران به همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به مدت دو روز در کرمانشاه در حال برگزاری است.

برگزاری همایش توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همایش توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان ایران به میزبانی کرمانشاه در سالن شهید باهنر کرمانشاه با حضور جوانانی از گلستان، کردستان، ایلام، همدان، آذربایجان‌غربی و شرقی، گیلان، اردبیل، مازندران و کرمانشاه و نیز معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور، معاون امنیتی و سیاسی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، عباس امانی از برپایی کارگاه‌ها به‌صورت بازیابی آموزش مستقیم و غیرمستقیم به مدت دو روز در چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای سطح علمی جوانان در کرمانشاه خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، با بیان اینکه این توفیق نصیب ما و شهر کرمانشاه شده که میزبان جوانان کشور باشیم، خاطر نشان کرد: این کلاس‌ها با هدف توانمندسازی تشکل‌های غیرمردمی در سطح کشور و ایجاد روند یکسان در رابطه با مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امور جوانان به صورت کارگاهی طی دو روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها برای اندازه‌گیری سطح علمی جوانان و بالا بردن سطح علمی آن‌ها است که در طی 2 روز جدا از هرگونه استرس در این کارگاه‌ها شرکت ‌کنند.

امانی افزود: ما نیز با به‌کارگیری از اساتید  علمی کشور نهایت تلاش خود را در راستای ایجاد فضای آموزشی مطلوب و آموزش‌های علمی خواهیم کرد و امیدواریم که این جوانان با دست پر از این کارگاه‌ها بیرون بیایند.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول