اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خبر داد

اهدای زمین توسط خیرین سلامت به بهداشت و درمان دیر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از اهدای یک قطعه زمین توسط خیرین سلامت دیر به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

اهدای زمین توسط خیرین سلامت به بهداشت و درمان دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن فخرایی صبح امروز در بازدید از طرح‌های بهداشتی شهرستان دیر اظهار داشت: علیرضا، حاج غلامرضا و حاج محمد فخرایی خیرین سلامت شهرستان دیر با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر یک قطعه زمین به این شبکه اهدا کردند.

وی با تقدیر از عمل خیرخواهانه این خیرین گفت: این زمین به مساحت 140 متر مربع و در روستای درود احمد شهرستان دیر واقع شده است.

فخرایی با بیان اینکه به زودی ساختمان اورژانس 115 جاده‌ای دروداحمد احداث خواهد شد، گفت: با کمک خیرین سلامت شهرستان دیر اورژانس 115 جاده‌ای درود احمد در بهمن ماه سال 90 راه‌اندازی و با تملک زمین مورد نیاز و اهدا آن توسط برادران فخرایی به زودی کار احداث ساختمان آن نیز آغاز خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تصریح کرد: تمامی پایگاه‌های اورژانس 115 مصوب شهرستان دیر در برنامه 5 ساله چهارم تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

پایگاه اورژانس 115 جاده‌ای درود احمد پنجمین پایگاه اورژانس 115 شهرستان دیر است که در مسیر بزرگراه دیر – بوشهر و در فاصله 30 کیلومتری بندر دیر قرار دارد.

انتهای پیام/66003/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول