اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم:

صبای قم حریف الوند همدان شد / حمایت‌های مالی از صبا بیشتر شود

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم از رویارویی تیم جوانان صبا با الوند همدان در مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

صبای قم حریف الوند همدان شد / حمایت‌های مالی از صبا بیشتر شود

هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ابراز داشت: تا این مرحله بسیار خوب نتیجه گرفته‌ایم و در مرحله سوم که به قید قرعه به تیم فوتبال الوند همدان برخورد کرده‌ایم تیم صبای قم خواهد توانست با ارائه یک بازی خوب و قابل قبول جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار تیم نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به عنوان تیم‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به صورت جدی در مسیر تربیت فوتبالیست‌های آینده‌دار قمی و تقدیم آنها به سطح اول فوتبال کشور تلاش می‌کنند.

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم اضافه کرد: این موفقیت قطعاً بدون حمایت هیئت مدیره باشگاه صبا میسر و مقدور نمی‌شد اما چنانچه حمایت‌های مالی باشگاه از تیم‌های پایه بیشتر شود، این قابلیت و توانایی در بین فوتبالیست‌های خوب قمی وجود دارد که در تمام رده‌های سنی تیم‌های پایه صبا را به عنوان مدعی قهرمانی کشور معرفی کنند.

وی در ادامه به وضعیت حال حاضر تیم فوتبال جوانان صبای قم در مسابقات قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: تیم فوتبال جوانان صبا بعد از عبور موفق از دو مرحله سخت رقابت‌های دورهای اول و دوم فوتبال جوانان کشور اکنون در مرحله سوم قرار دارد و دو مرحله دیگر تا قهرمانی فاصله خواهد داشت.

گائینی بیان کرد: حریف تیم جوانان صبای قم در این مرحله تیم فوتبال جوانان الوند همدان است که موفق به شکست تیم شهرداری اراک شده و اکنون باید با تیم جوانان صبا که موفق به عبور از سد تیم فوتبال پالایش نفت اصفهان شده، رقابت کند.

وی اضافه کرد: تیم جوانان صبای قم در هر دو مرحله‌ای که تاکنون از رقابت‌های فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور سپری شده عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته تیم‌های جوانان ارزش ورامین و پالایش نفت اصفهان را با نتایج پرگل از پیش رو بردارد.

سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم افزود: جوانان صبا در نخستین مرحله مسابقات این دوره موفق به شکست چهار بر یک تیم فوتبال جوانان ارزش ورامین در مجموع دیدارهای رفت و برگشت شدند تا در مرحله دوم به مصاف تیم پالایش نفت اصفهان بروند.

وی اظهار داشت: در این مرحله تیم صبای قم بعد از اینکه توانست در قم با یک گل تیم پالایش نفت اصفهان را شکست بدهد، در مرحله دوم با نتیجه چهار بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا در نهایت با برتری مجموع پنج بر یک راهی مرحله سوم شود.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول