اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد

شناسایی مجرمان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه سرقت‌های مهم در استان کاهش یافته است، از به کار گرفتن فناوری‌های نوین برای شناسایی مجرمان خبر داد.

شناسایی مجرمان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این فرماندهی در سال گذشته گفت: شرایط امنیتی کشور و استان در سال گذشته قابل قبول بود.

وی ادامه داد: کاهش 42 درصدی تصادفات و پلمب 19 واحد صنفی متخلف در آستانه شب چهارشنبه پایانی سال از اقدامات پلیس استان در سال گذشته بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در سرتاسر سال در صورت پارک خودرو در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در محل ممنوع، خودروها علاوه بر جریمه با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود اما در ایام نوروز به دلیل کمبود پارکینگ و مشکلات زیر ساختی استان، به احترام حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برگه‌های ارشادی جایگزین برگه‌های جریمه در قم شد که این اقدام بازتاب خوبی داشت.

مجتبایی گفت: شکل و طراحی این برگه‌ها همانند برگه‌های جریمه بود و در آن نوع تخلف راننده از قبیل پارک دوبله، سد معبر، توقف در محل ممنوع و ... مشخص شده بود تا رانندگان از نوع تخلف خود مطلع شوند.

فرمانده انتظامی استان قم به حساسیت‌های استان اشاره کرد و افزود: اکنون چشم جهان به قم دوخته شده و اگر این استان بتواند به درستی در خود امنیت ایجاد کند می‌تواند یک الگو باشد.

وی در پایان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری سرقت‌های مهم در استان روندی رو به کاهش داشته و سرقت‌های خرد کمی افزایش داشته است، بر لزوم به کارگیری فناوری‌های الکترونیکی و نوین در شناسایی مجرمان تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول