اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان کنگان خبر داد

برگزاری 30 برنامه هفته عقیدتی سیاسی در کنگان

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان کنگان از برگزاری 30 برنامه هفته عقیدتی سیاسی در کنگان خبر داد.

برگزاری 30 برنامه هفته عقیدتی سیاسی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد رسولی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی شهرستان کنگان اظهار داشت: معلمان همواره نقش مهمی در جامعه داشته و در ساختن آینده ایران اسلامی تأثیر بسزایی دارند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول‌الله (ص)کنگان به تشریح برنامه‌های اعلام شده هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم و میلاد کوثر ولایت پرداخت و بیان کرد: برای برگزاری این مناسبت‌های ارزشمند باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که ضمن برگزاری این مناسبت‌ها، زمینه حضور باشکوه بسیجیان در همایش بزرگ پیروان ولایت نیز فراهم شود.

وی همچنین حضور یکپارچه و باشکوه فرهنگیان در مناسبت‌های هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را خواستار شد.

رسولی گفت: بسیجیان در تمام عرصه‌ها حضوری موفق داشته‌اند و به ویژه در برنامه‌های فرهنگی شاهد تأثیرگذاری این قشر بوده‌ایم.

وی از برگزاری 30 برنامه هفته عقیدتی سیاسی در کنگان خبر داد و ابراز داشت: این برنامه‌ها با کیفیت مطلوبی در سطح شهرستان اجرا می‌شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) کنگان نیز ضمن گرامیداشت سالروز فیلسوف عالیقدر استاد شهید مطهری با اشاره به فرازی از فرمایشات گهربار حضرت امام خمینی(ره) به بیان شخصیت و شأن و منزلت این استاد گرانقدر پرداخت.

حجت‌الاسلام محمد میرشکاری اظهار داشت: استاد شهید مطهری، شخصیتی بی‌نظیر و ارزشمند در جهان اسلام و مورد توجه و عنایت امام(ره) بود، تا جایی‌که امام عزیز(ره)، استاد شهید مطهری را پاره تن خود می‌داند و جوانان را به مطالعه آثار ایشان و توجه عمیق‌تر به شناخت شخصیتی و جایگاه رفیع معلم سفارش می‌کند و به وجود این استاد افتخار می‌کند.

در این نشست سایر مسئولان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تأکید کردند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول