اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان تشریح کرد

جزئیات ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی در همدان

فرماندار همدان با تشریح روند ثبت‌نام داوطلبان اعضای شورای اسلامی شهرستان همدان گفت: در مدت قانونی ثبت‌نام از اعضای شورای اسلامی شهرستان همدان، 847 داوطلب شدند.

جزئیات ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات ثبت‌نام شدگان داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همدان اظهار کرد: در شهر همدان 257 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 218 نفر آقا و 39 نفر خانم‌ها هستند.

وی ادامه داد: در شهر جورقان 13 نفر آقا ثبت‌نام شدند، در شهر قهاوند از 11 نفر ثبت‌نامی یک نفر خانم و 10 نفر آقا و در شهر مریانج از 23 نفر ثبت‌نامی، 21 نفر آقا و سه نفر خانم هستند.

فرماندار همدان با اشاره به آمار ثبت‌‌نامی در دو بخش مرکزی و شراء همدان عنوان کرد: در بخش مرکزی در مجموع 359 داوطلب ثبت‌نام کردند که 343 نفر آقا و 16 نفر خانم و در بخش شراء از 184 داوطلب ثبت‌نامی 180 نفر آقا و چهار نفر خانم هستند.

وی با بیان اینکه در بخش مرکزی در نهایت 194 نفر اعضای اصلی شورا می‌شوند، یادآور شد: در بخش مرکزی 10 روستا دارای پنج نفر اعضای شورا و 33 روستا دارای اعضای سه نفره شورا خواهند بود.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به اینکه 96 نفر اعضای اصلی شورا در بخش شراء  را تشکیل می‌دهد، بیان داشت: در بخش شراء سه روستا دارای اعضای پنج نفره و 27 روستا دارای اعضای سه نفره خواهند بود.

*20 درصد ثبت‌نام شدگان شهر همدان ایثارگرند

وی در ادامه سخنانش با اشاره به ترکیب 20 درصدی ایثارگران در ثبت نامی‌های شهر همدان متذکر شد: در بین ثبت‌نام‌کنندگان اعضای شورا، 53 نفر دارای مدرک ایثارگری هستند که 27 نفر رزمنده، 24 نفر جانباز و دو نفر از خانواده شهدا در این دوره ثبت‌نام کردند.

فرماندار همدان به ترکیب ایثارگری در شهرهای همدان اشاره کرد و افزود: در شهر مریانج 30 درصد ثبت‌نامی‌ها، در شهر جورقان 15 درصد ثبت‌نامی‌ها و در شهر قهاوند 35 درصد را ایثارگران تشکیل می‌دهند.

*66 درصد ثبت‌نام کنندگان شورای اسلامی شهر مدرک لیسانس دارند

وی با اشاره به مدرک تحصیلی ثبت‌نام‌شدگان این دوره از شورای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: در بین ثبت‌نام‌شدگان، یک نفر دیپلم، هفت نفر فوق دیپلم، 170 نفر لیسانس، 74 نفر فوق لیسانس و پنج نفر دکترا دارند.

قهرمانی‌مطلق اضافه کرد: سه نفر در شهر همدان و پنج نفر در سطح شهرستان همدان با تحصیلات حوزوی کاندیدا شدند.

*10 بیکار برای اعضای شورای شهر ثبت نام کردند

وی با اشاره به وضعیت شغلی ثبت‌نام‌شدگان شهر همدان ابراز داشت: در بین ثبت‌نام‌کنندگان 130 نفر کارمند، 101 نفر دارای شغل آزاد، 14 نفر بازنشسته، دو نفر نظامی و 10 نفر بیکار هستند.

*کردستانی‌ها بیشترین آمار ثبت‌نام‌شدگان غیر بومی را تشکیل می‌دهند

فرماندار همدان با اشاره به محل تولد ثبت‌نام‌شدگان نیز اظهار کرد: 73 درصد ثبت‌نامی‌ها همدانی، 90 درصد ثبت‌نامی‌ها متولد استان همدان و مابقی از سایر استان‌ها هستند.

*سه خبرنگار کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا شدند

وی با اشاره به ثبت‌نام سه خبرنگار برای اعضای شورای شهر و روستا تصریح کرد: جوانترین داوطلب دارای 25 سال و هشت روز و مسن‌ترین ثبت‌نام‌کننده دارای 82 سال سن است.

 قهرمانی‌مطلق در پایان با بیان اینکه 27 درصد در دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام کردند، یادآور شد: 73 درصد ثبت‌نام‌شدگان در فرمانداری و بخشداری نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند.

انتهای پیام/89003/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول