اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در کرمانشاه خبر داد

تجلیل از 50 فرهنگی نمونه در کرمانشاه

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در کرمانشاه گفت: در سطح استان کرمانشاه با حضور استاندار از 50 فرهنگی نمونه استانی و از یک فرهنگی در سطح کشوری تجلیل می‌شود.

تجلیل از 50 فرهنگی نمونه در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله الماسی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر معاونت پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: 595 فرهنگی در سطح منطقه‌ای به عنوان فرهنگی نمونه تجلیل می‌شوند و از بین این تعداد 100 نفر نمونه استانی انتخاب و یک نفر به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به 32 شاخص پیش‌بینی شده در انتخاب فرهنگی نمونه، تصریح کرد: سنوات، ‌مدرک تحصیلی، برگزیده‌بودن در جشنواره، داشتن مقاله و کارهای پژوهشی و ... از جمله برخی از این آیتم‌ها است.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در کرمانشاه گفت: جوایز مرحله منطقه‌ای 300 هزار تومان، مرحله استانی 500 هزار تومان و مرحله کشوری یک دستگاه خودرو پراید است.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین برنامه تجلیل از معلمان از 12 تا 18 اردیبهشت‌ماه است که با حضور مسئولان و ائمه‌جمعه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در سطح استان کرمانشاه با حضور استاندار از 50 فرهنگی نمونه استانی و یک نفر در سطح کشوری تجلیل می‌شود.

الماسی گفت: در هفته گرامیداشت روز معلم از بازنشستگان سال 91، خانواده شهدای فرهنگی، فرهنگیان جانباز تجلیل خواهد شد و نیز از فرهنگیان بیمار نیز عیادت و سرکشی صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف ستاد بزرگداشت مقام معلم، تکریم مقام والای معلم در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: ایجاد انگیزه برای افزایش کارآیی در آموزش و در کنار این مسائل نگاه و نگرش آحاد مردم سوق داده شود.

وی خاطر نشان کرد: جامعه‌ هدف تمامی فرهنگیان رسمی، پیمانی و آزمایشی اعم از دولتی و غیر دولتی در دوره‌های تحصیلی مختلف در این برنامه قرار می‌گیرند.

به گفته الماسی، فراخوان این برنامه هر سال آذر‌ ماه ابلاغ می‌شود و از همه فرهنگیان واجد شرایط درخواست می‌شود، در این برنامه حضور یابند.

الماسی خاطر نشان کرد: 30 درصد از معلمان که بالاترین امتیاز را داشته باشند در معرض قضاوت دانش‌آموزان قرار می‌گیرند و در نهایت معلمان نمونه سطح اول در نواحی سه‌گانه و شهرستان مشخص شده و برای داوری به ستاد بزرگداشت معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: معلمان نمونه منطقه‌ای باید بتوانند حداقل امتیاز لازم را کسب کنند که بین 200 تا 300 امتیاز است.

انتهای پیام/2700/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول