اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر خبر داد

ثبت‌نام 462 نفر برای انتخابات شهر و روستا در کاشمر

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر گفت: در مهلت قانونی ثبت نام داوطلبین چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 462 نفر با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان ثبت نام کردند.

ثبت‌نام 462 نفر برای انتخابات شهر و روستا در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح فاز دو، طرح هادی روستای فروتقه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از این تعداد 429 نفر مرد و 33 نفر زن هستند و 93 درصد افراد ثبت‌نام کننده را آقایان تشکیل می‏دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای شوراهای اسلامی شهرهای کاشمر و ریوش 82 نفر ثبت نام کرده‏اند که از این تعداد 75 نفر مرد و هفت نفر زن هستند.

فروزان گفت: برای شوراهای اسلامی روستاها در بخش مرکزی و کوهسرخ 380 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 354 نفر مرد و 26 نفر زن هستند.

فرماندار کاشمر بیان کرد: در مجموع 54 روستای شهرستان واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها هستند که با اتمام مهلت قانونی ثبت نام و استقبال داوطلبین، در همه روستاهای واجد شرایط انتخابات برگزار می‎شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر تعداد کل شعب اخذ رای شهرستان کاشمر را 107 شعبه عنوان و ابراز داشت: از این تعداد پنج صندوق سیار است، 65  شعبه برای مناطق روستایی و 43 شعبه برای دو شهر کاشمر و ریوش پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تعداد روستاهای بالای یک‌هزار 500 نفر جمعیت و دارای پنج عضو شورا در شهرستان 26 روستا و شوراهای روستاهای تا یک‌هزار و 500 نفر جمعیت و دارای سه نفر عضو شورا 28 عدد است.

فرماندار کاشمر با اشاره به اتمام کار ثبت نام داوطلبین، بیان کرد: از دوم اردیبهشت ماه به مدت ده روز در مهلت قانونی اسامی داوطلبین جهت استعلام به مراجع چهارگانه ارسال و پس از تایید هیئت‎های اجرایی و نظارت در 14 خرداد ماه آگهی اسامی نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منتشر می‎شود.

فرماندار کاشمر در ادامه با اشاره به افتتاح فاز دو طرح هادی روستای فروتقه کاشمر با اعتبار 15 میلیارد ریال و به طول 400 متر اظهارداشت: حساب 100 امام خمینی (ره) بانیت خیرخواهانه و برطرف نمودن مشکلات روستاهای محروم باز شد و تلاش مدیران عالی این حساب قابل تقدیر است.

وی گفت: اجرای این طرح هدیه دولت و بنیاد مسکن به مردم روستای ولایت‌مدار و شهیدپرور فروتقه است.

فروزان با اشاره به زلزله خیز بودن شهرستان کاشمر و بافت‌های فرسوده بر لزوم تسریع مقاوم‌سازی منازل مسکونی روستایی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه میانگین اجرای طرح هادی در استان از میانگین کشوری بالاتر است، خاطرنشان کرد: تاکنون با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 22 روستای شهرستان طرح هادی اجرا و مطالعات طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار صددرصد انجام شده است.

وی افزود: 4 هزار 126 منزل مسکونی در روستاهای شهرستان انعقاد قرارداد شده و با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن، مقاوم‌سازی شده‌اند.

انتهای پیام/70005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول