اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن با تذکر کتبی به وزیر راه خواستار شد

تسریع در اجرای طرح‌های جاده سازی شهرستان بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی تسریع در اجرای طرح‌های جاده‌سازی این شهرستان را خواستار شد.

تسریع در اجرای طرح‌های جاده سازی شهرستان بروجن

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به تذکر کتبی اخیر خود به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بسیاری از طرح‌های جاده‌سازی شهرستان بروجن به تاخیر افتاده و یا با کندی انجام می‎شود که این امر مشکلات بسیاری برای مردم شهرستان ایجاد کرده است.

وی بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های جاده‌سازی این شهرستان تاکید کرد و گفت: روزانه شاهد تصادفات و اتفاقات ناگواری در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان هستیم و ضروری است تا در این رابطه هرچه سریع‌تر اقدام شود.

سلطانی ادامه داد: جاده‌های مواصلاتی به شهرستان بروجن، محورهای ترانزیتی و بین‌المللی کشورهای پاکستان، کویت و عراق را به هم وصل می‌کند و از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید در بهسازی و ترمیم این محورها اقدام فوری انجام شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین بر تسریع اجرای پروژه چهار خطه محور بروجن به مبارکه تاکید کرد و رفع نقطه حادثه‌خیز در گردنه قمیشلو و چهارخطه شهرکرد به بروجن و بروجن به لردگان را خواستار شد.

سلطانی با بیان اینکه جاده‌های شهرستان بروجن از محورهای مواصلاتی مهم غرب کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: این در حالی است که این محورها با مشکلات ترافیکی زیادی روبرو است و برهمین اساس رسیدگی به مشکلات این محورها به عنوان جاده‌های ملی و بین‌المللی باید در اولویت برنامه‌های مسئولان راه‌سازی کشور قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از خسارات جبران‌ناپذیر جانی و مالی باید مسئولان راه‌سازی استان و کشور در اجرای این طرح‌ها سرعت بخشند.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول