اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

128 بانوی شهید قم به عنوان الگو معرفی شوند

استاندار قم گفت: اگر کسی بتواند 128 شهیده زن استان قم را به درستی معرفی کرده و الگوسازی کند گامی بلند در مسیر ایجاد نشاط معنوی برداشته است.

128 بانوی شهید قم به عنوان الگو معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه مشاوران امور بانوان دستگاه‌های استان اظهار داشت: چنین جلساتی برای بهره‌برداری از این موضوع است که بانوان استان قم بتوانند نقش پررنگ‌تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی مبنا باید حرکت‌ و فعالیت خود بانوان باشد، مشارکت جدی این قشر در استان را یادآور شد و ادامه داد: در موضوع آمایش که سه موضوع انسان، فعالیت‌ها و فضا مطرح می‌شود لازم است تا یک مجموعه برای حضور فعال بانوان استان قم فراهم شود.

استاندار قم با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه‌های حضور با نشاط جامعه بانوان در عرصه‌های مختلف گفت: در این زمینه باید ظرفیت‌ها شناسایی شود و قدم اول حضور بانوان با نشاط معنوی در مجموعه‌ها و فعالیت‌های مختلف است.

پیریایی با بیان اینکه نشاط معنوی موجب پیشبرد اهداف می‌شود، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به شدت پایبند حفظ و تعالی جایگاه معنوی زنان است.

وی با تاکید بر لزوم معرفی توانمندی‌های بانوان قمی در عرصه‌های مختلف ایثارگری و دانش افزود: اگر کسی بتواند 128 شهیده زن استان قم را به درستی معرفی کرده و الگوسازی کند گامی بلند در مسیر ایجاد نشاط معنوی برداشته است.

استاندار قم افزود: هرچه بتوانیم توانمندی‌های بخش بانوان را در ابعاد مختلفی مثل ایثار، دانش و بینش معرفی کنیم نشاط معنوی بیشتری در جامعه حاصل می‌شود.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول