اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته بر اثر حادثه‌ای دلخراش در خمینی‌شهر

سقوط خودروی پیکان در کانال ‌آب جان خانواده 3 نفری را گرفت

شب گذشته بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی پیکان یک خانواده سه نفر شامل پدر، مادر باردار و یک دختر هشت ساله در کانال آب نکوآباد خمینی‌شهر غرق و جان خود را از دست دادند.

سقوط خودروی پیکان در کانال ‌آب جان خانواده 3 نفری را گرفت

به گزارش خبرنگار فارس از خمینی شهر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خمینی شهر در این رابطه گفت: مأمورین و غواصان سازمان آتش نشانی در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند، ولی به علت فاصله زمانی سقوط تا زمان حضور مأمورین، نبود روشنائی و عمق زیاد آب عملیات امداد نتیجه بخش نبود.

محمد حاجیان افزود: غواصان و امدادگران آتش نشانی با وجود مشکلات، تلاش زیادی برای نجات مصدومین نمودند، ولی تلاش آنها نتیجه بخش نبود.

وی افزود: علت این حادثه عدم رعایت نکات ایمنی و سقوط خودرو و غرق شدگی بوده است.

مسئول پایگاه اورژانس 115 شهرستان خمینی شهر در این رابطه گفت: در این حادثه تأسف بار، یک خانواده سه نفره شامل پدر و مادر باردار به همراه جنین داخل شکم و یک دختر 8ساله جان خود را از دست دادند.

علیرضا حسینی افزود: پدر خانواده در محل حادثه فوت و مابقی پس از 45 دقیقه عملیات ناموفق احیاء در بیمارستان شهید اشرفی جان باختند.

به گزارش خبرنگار فارس کانال آب اصغر آباد از مناطق پرحادثه شهرستان است به علت نبود حصار حفاظتی و روشنائی تاکنون حوادث زیادی به همراه داشته است.

این جاده به طول حدود 10 کیلومتر از میان باغات و اراضی کشاورزی می‌گذرد و حد فاصل و مرز شهرهای خمینی شهر، اصغرآباد، کوشک و روستای قلعه امیریه قرار دارد و به بلوار الغدیر وصل می‌شود

این جاده متعلق به سازمان آب منطقه استان بوده و حریم کانال آب نکو آباد محسوب می‌شود که به علت وجود نداشتن مسیر اصلی جایگزین، روزانه تعداد زیادی خودروی سبک و سنگین و اهالی بومی از آن عبور می‌کنند.

اهالی و باغداران منطقه و مسئولین امدادی و آتش نشانی بارها خطر ساز بودن تردد در این جاده و نیاز نصب حصار حفاظتی برای جلوگیری از سقوط عابرین را  به مسئولین استان و شهرستان گوشزد نموده بودند.

سال‌هاست به علت اختلاف و نداشتن قدرت تصمیم گیری عملیاتی توسط مسئولین شهرستان و استان، حصار کشی این کانال در بلاتکلیفی  قرار دارد.

جا دارد مسئولین شهرستان و آب منطقه ای استان، در کوتاه‌ترین زمان و با کنار گذاشتن اختلافات، هرچه سریع‌تر برای جلوگیری از حوادث مشابه حصار کشی کانال آب را انجام دهند.

انتهای پیام/2301/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول