اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

اجرای 70 برنامه تخصصی قرآنی در دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای 70 برنامه تخصصی قرآنی در دشتستان خبر داد.

اجرای 70 برنامه تخصصی قرآنی در دشتستان

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در نشست مسئولان قرآنی و مذهبی دشتستان اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های دینی و مذهبی و ترویج فرهنگ قرآنی از ماموریت‌های اساسی تبلیغات اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای 70 برنامه تخصصی قرآنی در دشتستان خبر داد و افزود: به همت موسسات و خانه‌های قرآنی وابسته به این اداره طی یکسال اخیر تعداد 70 ویژه برنامه تخصصی قرآنی برای گروه‌های سنی مختلف برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری 40 دوره آموزش قرآن طی نیمسال اول و دوم، اجرای طرح آموزش عمومی قرآن کریم شامل دوره روخوانی سطح 1 و 2، ترجمه و مفاهیم کلام وحی، دوره آموزش تجوید سطح یک و دو، آموزش ویژه پیش دبستانی، دوره‌های آموزش خانگی قرآن، برگزاری 3 محفل قرآن در روستاها، طرح تابستانی 1446، فصیح خوانی قرآن کریم و جشنواره‌های قرآنی خانواده از دیگر فعالیت‌های این اداره است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان صدور 500 گواهینامه قرآنی را از دیگر برنامه‌های موفق این اداره دانست.

محمودی‌نیا بیان کرد: شهرستان دشتستان دارای 3 موسسه و 15 خانه قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به فعالیت‌های مذهبی این نهاد در فروردین امسال نیز اظهار داشت: با هماهنگی امور فرهنگی این اداره، تعداد 7 جلسه گفتمان دینی و بیش از 10 جلسه سخنرانی در فروردین امسال برگزار شد.

محمودی‌نیا در ادامه با اشاره به استقبال چشمگیر مخاطبان از اینگونه جلسات گفت: بر اساس پالایش آماری و بررسی فرم‌های پرسشنامه‌ای در این جلسات بیش از چهار هزار نفر از مباحث مطرح شده در موضوعات مختلف استفاده کرده‌اند.

وی استفاده از تجربیات مبلغین و مبلغات بومی، مشارکت اساتید برجسته دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و مسئولان فرهنگی دانشکده کشاورزی شهرستان از نکات بارز این گفتمان‌ها عنوان کرد.

این مسئول ابراز داشت: زندگینامه حضرت فاطمه (س)، عفاف و حجاب و آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی از موضوعات گفتمان‌های دینی در دشتستان طی فروردین ماه امسال است.

انتهای پیام/2452/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول