اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد تأکید کرد

ترویج تفکرات بسیجی زمینه‌ساز افزایش مشارکت مردمی

فرماندار اسدآباد گفت: باید با نهادینه کردن تفکرات بسیجی در جامعه مشارکت مردم در انتخابات را بیشتر تضمین کنیم.

ترویج تفکرات بسیجی زمینه‌ساز افزایش مشارکت مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند بعدازظهر امروز در شورای اندیشه همفکری بسیج کارمندی و کارگری شهرستان اسدآباد، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بسیج بازو و توان سپاه است که باید با ترویج تفکرات بسیجیان در ادارات و نهادهای دولتی موجب نهادینه کردن آن بین جامعه اسلامی شد.

وی با بیان اینکه تفکرات بسیجیان در دوران دفاع مقدس باعث پایداری انقلاب شده است، تصریح کرد: بالندگی و پویندگی بسیج با تبعیت و پیروی از ولایت فقیه امکان‌پذیر است که باید این مهم تقویت شود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به نامگذاری سال 92، گفت: کلمه حماسه در شعار امسال یک کلمه غرورآفرین است، چراکه ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با حضوری پرشور در دفاع جانانه از این مرز و بوم حماسه آفریدند.

وی اضافه کرد: امروز نیز باید با حضوری گسترده و حماسی در پای صندوق‌های رأی انتخابات را نسبت به گذشته پرشورتر برگزار کنیم.

عبدکوند خاطرنشان کرد: باید با ایجاد بستر مناسب و انسجام، تفکرات بسیجی را در ادارات و نهادهای شهرستان حاکم و نهادینه کنیم، چراکه این تفکرات موجب پویایی، بالندگی و شکوفایی جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نیز با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به فکر این هستند که ایران بازدارنده است، اظهار داشت: دشمنان برای مقابله با ایران از لحاظ  نظامی ناامید و مأیوس شدند که این یک برگ برنده برای کشور ایران است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

فیروز محمودی با تأکید بر حضور بسیجیان و بسیج کارگری و کارمندی در انتخابات، افزود: باید با تقوای الهی و داشتن اخلاص در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم.

 انتهای پیام/89008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول