اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز:

تکمیل بیمارستان‌های خوزستان در دستور کار است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل بیمارستان‌های خوزستان به ویژه شهرستان اهواز در دستور کار است و باید در این باره از همه توان استفاده کرد تا مشکلات مردم کاسته شود.

تکمیل بیمارستان‌های خوزستان در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناصر سودانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: استان خوزستان هم مانند دیگر استان‌‌های کشور است و باید برای آشامیدن و کشاورزی آب مورد نیاز را در اختیار داشته باشد.

وی با ابراز تاسف از سیاست‌های مدیریت آب کشور گفت: در کشور سیاست‌های منطقه‌ای و بسیار بدی حاکم است و در سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که از مقصد لوله‌گذاری آغاز می‌شود و تا سرشاخه‌های کارون ادامه پیدا می‌کند و با این روش اذهان نمایندگان و مردم منحرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خوزستان روی ثروت زندگی می‌کند، افزود: خوزستان 80 درصد سرمایه کشور را دو دستی تقدیم می‌کند ولی خودش با نوک ناخن نیز اعتبار دریافت نمی‌کند و باید نگاه‌ها به استان تغییر کند.

سودانی تاکید کرد: استان خوزستان از نظر بیکاری در صدر استان‌های بیکار در کشور قرار دارد و معضلات بیکاری خوزستان بسیار زیاد است و باید در راستای کاهش مشکلات بیکاری و کارگری استان تصمیمی جدی اتخاذ شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آگهی استخدام شرکت‌های خوزستان در سایر استان‌های کشور منتشر می‌شود ولی جوانان خوزستان از این آگهی‌ها بی‌خبرند و این امر باعث شده تا بخش اعظم اشتغال در خوزستان به غیربومی‌ها اختصاص یابد.

وی گفت: در شرایط کنونی واحدهای ساختمانی در شهرهای شیرین شهر و رامین در حال اتمام هستند و مسئولان اجازه ندارند که این واحدهای مردم در سایر شهرهای استان واگذار شود.

سودانی خاطر نشان کرد: تکمیل بیمارستان‌های خوزستان به ویژه شهرستان اهواز در دستور کار است و باید در این باره از همه توان استفاده کرد تا مشکلات مردم کاسته شود.

انتهای پیام/72006/ط30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول