اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

کسر 10 درصد از قرارداد وزنه‌بردارها دستور رئیس فدراسیون بود

رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان گفت: به دستور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و طبق ماده 65 آئین نامه سازمان لیگ برتر وزنه برداری 10 درصد از قرارداد هر وزنه‌بردار کسر شد.

کسر 10 درصد از قرارداد وزنه‌بردارها دستور رئیس فدراسیون بود

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به دستور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و طبق ماده 65 آئین نامه سازمان لیگ برتر وزنه برداری مقرر شده 10 درصد از قرارداد هر وزنه‌بردار کسر شود.

وی ادامه داد: پنج درصد از این رقم بابت مالیات به اداره امور اقتصادی و دارایی و پنج درصد به حساب هیئت وزنه برداری مربوطه واریز می‌شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان اضافه کرد: بر حسب دستور رضازاده، باشگاه مناطق نفت خیز جنوب مبلغ پنج درصد چند وزنه‌بردار اصفهانی این تیم را به حساب هیئت واریز کرد.

وی با بیان اینکه اسناد پرداخت این رقم در هیئت وزنه‌برداری اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: بابت  پنج درصد قرارداد سهراب مرادی با تیم مناطق نفت خیز مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به حساب هیئت واریز شد.

سیف‌زاده با بیان اینکه هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان نسبت به تشویق وزنه‌برداران در رده‌های سنی مختلف کوتاهی نکرده است، تاکید کرد: هیئت وزنه‌برداری اصفهان در حد امکان خود نسبت به تشویق آنها اقدام کرده است که سهراب مرادی نیز جزو آنها بوده است، با این حال مرادی حاضر نشد در مسابقات قهرمانی کشور برای تیم اصفهان به میدان برود.

وی درباره ادعای مرادی در خصوص واریز 40 درصد قراردادش به حساب هیئت وزنه‌برداری اصفهان گفت: از فدراسیون درخواست کرده‌ایم نسبت به بررسی این اتهام اقدام کرده و در کمیته انضباطی تصمیم‌گیری شود.

سیف‌زاده با ابراز نگرانی از برخورد صورت گرفته این ورزشکار افزود: چنین رفتاری با فردی همانند من که 57 سال سن خود را در رشته وزنه‌برداری سپری کرده است، درست نیست و موجب می‌شود سایر جوانان از ادامه کار دلسرد شوند.

انتهای پیام/63006/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول