اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه صورت گرفت

رونمایی از بزرگ‌ترین پرچم غرب کشور در کرمانشاه

مراسم رونمایی از بزرگ‌ترین پرچم غرب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

رونمایی از بزرگ‌ترین پرچم غرب کشور در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی امروز در مراسم رونمایی از بزرگ‌ترین پرچم غرب کشور که در سالن شهدای دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، با حضور مسئولان استان و جمعی از فرماندهان 8 سال دفاع‌مقدس برگزار شد، گفت: امنیت امروز ما حاصل جان‌فشانی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع‌مقدس است که با اعطای جان خود در عملیات آزادسازی شهرهای ایران دست متجاوزان را کوتاه کرد.

وی افزود: هنوز جهانیان در حیرت رشادت‌های رزمندگان ایرانی هستند که با دست خالی و کم‌ترین امکانات نظامی، لشکر و سپاه عراق را که از جانب تمام قدرت‌های دنیا حمایت می‌شد شکست دادند و با ذلت از خاک ایران عقب راندند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هنوز جنگ تمام نشده است، گفت: مملکت اسلامی ما تحت بیرق اسلام و رهبری مقام معظم رهبری به قله‌های رفیع افتخار خواهد رسید.

در حاشیه این مراسم، امیر فریدون نوری با بیان اینکه جمال عبدالناصر در سال‌های حکومت طاغوت، اقدامی کثیف و تاریخی را پایه‌گذاری کرد، گفت: مجبور کردن حقوق‌دانان ملل برای تغییر نام خلیج‌فارس به خلیج‌عرب و نیز تغییر نام خوزستان به عربستان از بدعت‌های جمال‌عبدالناصر است که زمینه جنگ ایران و عراق را پایه‌ریزی کرد.

این فرمانده هشت سال دفاع‌مقدس تاکید کرد: در آن‌ زمان اگر مسئولان نظام و زمام‌داران وابسته به قدرت‌های خارجی وجود نداشتند و برای خوش‌گذرانی خود را به مستکبران نمی‌فروختند ایران به اوج قدرت رسیده بود.

وی با یادآوری اینکه رشادت‌های رزمندگان در ارتفاعات بازی‌دراز و تنگه مرصاد و عملیات‌های دیگر، خیال دشمنان را باطل کرد، افزود: با تقویت روحیه ایثارگری در رزمندگان از طرف امام‌راحل، لشکر عراق تار و مار شد که این‌ها همه به برکت وجود امام خمینی(ره) بود.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول