اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سالک در گفت‌و‌گو با فارس:

آمریکا در سوریه با نقاب اسلام به تروریست‌ها وعده بهشت می‌فروشد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیون مبارز گفت: آمریکا با نا‌امن کردن سوریه طرح جدیدی را در خاورمیانه پیاده می‌کند، بدین شکل که آدم‌هایی را از گوشه و کنار جهان استخدام می‌کند و با پوشش اسلام به آن‌ها در سوریه وعده بهشت می‌دهد.

آمریکا در سوریه با نقاب اسلام به تروریست‌ها وعده بهشت می‌فروشد

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه 35 سال است که دشمنی‌های استکبار جهانی علیه کشورمان را شاهد هستیم، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی 28 کشور با مجهز کردن رژیم بعثی عراق در صدد نابودی این کشور اسلامی برآمدند، اما کاری از پیش نبردند و سربازان اسلام درس بزرگی را به آنها آموختند.

وی افزود: امروزه کشورهای استعمارگر دنیا و منطقه نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن جایگاه جمهوری اسلامی کاری را از پیش ببرند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیون مبارز ادامه داد: نزدیک به 35 سال توطئه‌های غرب و شرق علیه جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و هم‌اکنون غرب و دشمنان این ملت به بن بست فکری و تبلیغاتی رسیده‌اند.

وی گفت: رشد و گسترش بیداری اسلامی ملت‌های منطقه که برخواسته از انقلاب جمهوری اسلامی ایران است، برای ابر قدرت‌های شرق و غرب امروزه درد سر ساز شده است.

وی تاکید کرد: شرق و غرب به خصوص دولتمردان آمریکا در حال تفکر برای جلوگیری از گسترش اسلام هستند، اما هیچ راهی به جز اینکه یا تسلیم قدرت اسلام شوند و یا آن را بپذیرند ندارند و نخواهند داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش آمریکا این بوده است که کشور ما را منزوی کند، ولی نه تنها منزوی نکرد، بلکه این دنیا به سمت و سوی گسترش اسلام پیش می‌رود.

وی اظهار کرد: در همین اوضاع تحریم کشورمان، کنفرانس سران غیرمتعهدها در ایران اسلامی تشکیل می‌شود، ایران موجود زنده به فضا پرتاب می‌کند و تسخیر فضا توسط دانشمندان ایرانی صورت می‌پذیرد و در همین شرایط تحریم، صادرات کالا از کشورمان منطقه را شگفت زده می‌کند.

وی اضافه کرد: در همین شرایط تحریم نیز بحث انرژی هسته‌ای ما به مراحل نهایی رسیده و مردم در 22 بهمن برای بار دیگر در صحنه حضور پیدا کردند و مشت محکمی به دهان یاوه گویی‌های دشمنان و مستکبران بین‌المللی زدند.

سالک کاشانی ادامه داد: دشمن در هر انتخاباتی تلاش می‌کند مردم را از نظام و مملکت و رهبری جدا کنند، ولی رو سیاهی همیشه برای زغال است و دشمن در این انتخابات نیز ناکام می‌ماند.

وی با بیان اینکه آمریکا اجرای دو برنامه در ایران و خاورمیانه را دنبال می‌کند، بیان داشت: آمریکا در ایران به دنبال این است که با فشار، بی ثباتی اقتصادی و فرهنگی و با بهره‌مندی از فضای دروغین رسانه‌های غربی، مردم را از صحنه خارج کند.

وی تاکید کرد: دشمنان با استفاده از انواع مختلف فشارها تلاش می‌کنند تا مردم را برای اعتراض و آشوب به کف خیابان‌ها بکشانند و ناکارآمدی نظام را مورد تبلیغ رسانه‌ای خود قرار دهند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیون مبارز تصریح کرد: تلاش و برنامه آنها این است که در قبل و بعد از انتخابات، فتنه دیگری شبیه فتنه 88 در کشور را به راه بیندازند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری پاسخ مذاکره را در 7 بند ارائه دادند و فرمودند اگر این موارد را حل کردید ما با شما وارد مذاکره می‌شویم که فکر می‌کنم هیچ گاه آمریکا و هم‌پیمانانشان نمی‌توانند این 7 بند را رعایت کنند.

این نماینده مجلس افزود: برنامه‌ای که آمریکا برای خاورمیانه در نظر گرفته، این است که امروزه آمریکا با نا‌امن کردن سوریه طرح جدیدی را پیاده کرده است.

سالک گفت: طرح آمریکا بدین شکل است که آدم‌هایی را از گوشه و کنار جهان به استخدام می‌گیرد و با پوشش اسلامی به آن‌ها در سوریه وعده بهشت که همان سوریه است را می‌دهد.

وی ادامه داد: این گروه‌های تروریستی که توسط ایادی آمریکا در کشورهای همسایه در حال آموزش هستند، از القاعده و سلفی‌ها تشکیل شده‌اند و می‌خواهند راه را برای جنایات رژیم جعلی صهیونیستی آسان و امن کنند.

انتهای پیام/2301/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول