اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران:

همایش ملی سبک زندگی در فریدونکنار برگزار می‌شود

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از برگزاری همایش ملی سبک زندگی در فریدونکنار خبر داد.

همایش ملی سبک زندگی در فریدونکنار برگزار می‌شود

هادی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به برگزاری همایش ملی سبک زندگی در مازندران اظهار داشت: این همایش چهارم اردیبهشت ماه در فریدونکنار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران اصلی این همایش حبیب‌الله عسگر اولادی نماینده ولی فقیه در کمیته امداد کشور هستند، ابراز داشت: 237 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از بین مقالات رسیده به دبیرخانه 94 مقاله در بخش دانشجویی و 140 مقاله در بخش اساتید دانشگاه و فارغ‌التحصیلان بوده است، گفت: در بین مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش 14 مقاله در بخش معماری و عمران، 28 مقاله در زمینه علوم قرآنی، 32 مقاله در حوزه جامعه شناسی، سه مقاله در بحث مسائل اقتصادی، شش مقاله در بخش امور تربیتی، دو مقاله در زمینه حقوق و 39 مقاله نیز در بخش مسائل عام و کلی حوزه‌ها به دبیرخانه ارسال شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران تصریح کرد: فراخوان ارسال این مقالات نیز در بهمن ماه سال گذشته اعلام شده بود.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه این همایش در دو بخش دانشجویی و اساتید برگزار می‌شود، اضافه کرد: موضوع‌های اصلی این همایش شامل سطح زندگی ادیان و مکاتب فکری، سبک زندگی امام راحل و مقام معظم رهبری، گفتمان‌سازی مفهوم سبک زندگی، شکل‌گیری عوامل موثر بر سبک زندگی، آسیب‌شناسی سبک زندگی در ایران و مواردی از این دست است.

وی زمان برگزاری این همایش ملی را چهارم اردیبهشت 92 اعلام کرد و گفت: این همایش با حضور مهمانان استانی و ملی در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در این همایش به 10 مقاله برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: مقالات برتر نیز در قالب کتاب چاپ و در اختیار مراکز فرهنگی و تربیتی قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشجویان و طلاب مددجویان این نهاد، اساتید دانشگاه و دانشجویان غیرمددجو در این همایش حضور دارند، متذکر شد: این همایش از ساعت هشت آغاز و در دو بخش کاری در ساعت 18 بعدازظهر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول