اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور

صبای قم برابر پالایش نفت اصفهان پیروز شد

تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیدار رفت مرحله دوم مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم پالایش نفت اصفهان شد.

صبای قم برابر پالایش نفت اصفهان پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، موفقیت فوتبالیست‌های جوان صبای قم در مرحله نخست رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور، علاقمندان زیادی را به مجموعه ورزشی تختی قم کشاند تا از نزدیک شاهد بازی این تیم با نماینده اصفهان باشند.

امسال مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور در مراحل مقدماتی به صورت حذفی و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های مدعی برای کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی که حکم و سند صعود به لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، به شکلی جدی و نزدیک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فوتبال دوستان قمی در این دیدار شاهد رقابت تیم فوتبال جوانان صبای قم با پالایش نفت اصفهان در مرحله دوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور بودند، دیداری که 90 دقیقه رقابت آن با یک گل همراه بود و این گل برای صبایی‌ها به ثمر رسید.

صبای قم در مرحله قبل رقابت‌های فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در دیدار رفت در خارج از خانه برابر تیم ارزش ورامین به میدان رفت و با یک گل شکست خورد، اما در بازی رفت این مرحله میزبان تیم فوتبال جوانان پالایش نفت اصفهان بود و با یک گل به برتری دست یافت.

فوتبالیست‌های صبای قم که از آخرین بازی خود در این مسابقات و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برتری پرگل چهار بر صفر در دیدار برگشت مقابل تیم فوتبال جوانان ارزش ورامین را در کارنامه داشتند، در این بازی با روحیه و آماده بازی کردند و توسط حسین نوع‌خواه به تنها گل خود دست یافتند.

این پیروزی در خانه موجب شد تا جوانان صبای قم تنها نیمی از راه صعود به مرحله سوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور را طی کنند چون دیدار برگشت دو تیم صبای قم و پالایش نفت اصفهان بر اساس برنامه فدراسیون فوتبال از ساعت 15 روز چهارشنبه بیست و هشتم فروردین ماه در ورزشگاه اختصاصی تیم پالایش نفت اصفهان برگزار می‌شود.

همچون مرحله قبل، تیم برتر در مجموع دیدارهای رفت و برگشت می‌تواند جواز حضور در مرحله سوم مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور را به دست بیاورد، لیگی که در پایان آن دو تیم به رقابت‌های دسته یک جوانان کشور راه می‌یابند.

انتهای پیام/78002/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول