اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

دشمن به دنبال احیای فتنه 88 است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن سعی در جلوگیری از برگزاری انتخابات و احیای فتنه 88 دارد و این توطئه‌ها باید با ایجاد اطمینان در مردم و جلوگیری از به وجود آمدن شائبه در خصوص انتخابات خنثی شود.

دشمن به دنبال احیای فتنه 88 است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی بعد از ظهر امروز در جلسه تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) درباره انتخابات، با بیان این که انتخابات یکی از حقوق حقه انسان‌ها در تعیین سرنوشت خود است، افزود: انتخابات حاکی از بلوغ سیاسی یک ملت و نشانه مردم‌سالاری دینی و پشتوانه نظام برای پیگیری اهداف عالی خود است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به این که دشمن در مقاطع مختلف و حساس، مخصوصا در آستانه انتخابات، ماجراجویی می‌کند، تاکید کرد: باید تمام حرکات دشمن رصد شود و پیش‌بینی شود که چه سناریوهایی از سوی دشمن قابلیت اجرا دارد تا برای هر وضعیتی آمادگی داشته باشیم.

نصرتی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار کرد: دشمن سعی دارد با سوء استفاده از مسائل اقتصادی و پیوند دادن آن با مسائل سیاسی، آستانه تحمل مردم را پایین آورد؛ بنابراین مسئولان باید با اطلاع‌رسانی و اقناع مردم، توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

وی با بیان این‌که امروزه دشمن با استفاده از روش‌های مختلفی همچون فضای مجازی سعی در ایجاد مشکلات و چالش‌ها دارد، افزود: این امیدواری باید در جامعه به وجود بیاید که مردم تعیین‌کننده سرنوشت انتخابات هستند و مسئولان با تمام وجود از آرای آنها صیانت خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به حوادث انتخابات سال 88، گفت: دشمن سعی در جلوگیری از برگزاری انتخابات و احیای فتنه 88 دارد و این توطئه‌ها باید با ایجاد اطمینان در مردم و جلوگیری از به وجود آمدن شائبه در خصوص انتخابات خنثی شود.

وی با اشاره به توصیه‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب افراد اصلح و متعهد به اسلام، گفت: امروز انتخاب فرد اصلح از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ باید افرادی انتخاب شوند که متعهد به اسلام بوده و طعم محرومیت را چشیده باشند تا بتوانند محرومان را درک کنند.

نصرتی با تاکید بر این که باید کسانی انتخاب شوند که اهل تعامل و منطق قوی باشند، افزود: این وظیفه مسئولان است که حقایق را به مردم منتقل کرده و آگاه‌سازی کنند تا از خواسته‌های دشمنان جلوگیری شود.

وی با بیان این که آیندگان در مورد ما قضاوت خواهند کرد، افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی امانتی در دست ماست و باید از آن به شایستگی پاسداری کنیم. 

انتهای پیام/60002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول