اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هولدینگ ریلی قرارگاه خاتم الاوصیا:

مسائل مالی مهم‌ترین مشکل خریداران واگن است

مدیرعامل هولدینگ ریلی قرارگاه خاتم الاوصیا گفت: امروز مسائل مالی مهم‌ترین مشکل خریداران واگن است.

مسائل مالی مهم‌ترین مشکل خریداران واگن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسین قنبری در مراسم تحویل فاز اول واگن‌های لبه بلند شش محوره شرکت واگن پارس اراک گفت: قرارگاه خاتم الاوصیا با هدف خروج شرکت واگن پارس از وضعیت فعلی و فراهم‌سازی زمینه رشد و پیشرفت صنعت ریلی کشور اقدام به خریداری واگن پارس اراک کرد.

وی تصریح کرد: گرفتن کار و سفارش به جای کمک به پرداخت بدهی‌های این شرکت هدف دیگری است که قرارگاه خاتم الاوصیا در مجموعه واگن‌پارس دنبال می‌کند.

مدیرعامل هولدینگ ریلی قرارگاه خاتم الاوصیا با بیان اینکه شرکت واگن پارس از بزرگ‌ترین واحدهای تولید کننده واگن در کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: امروز وضع کارخانه با چند سال گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد و این قرارگاه آماده است قدم‌های خود را محکم و با استوار بردارد.

قنبری اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک کشور نسبت به مسائل ریلی پیشرفت‌های خوبی خواهد داشت که امروز واگن‌پارس به عنوان نقطه آغاز کننده این تحولات و پیشرفت‌ها به شمار می‌رود.

وی مسائل مالی را مهم‌ترین مشکل خریداران واگن عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون قرار گاه خاتم‌ الاوصیا تیم خوبی را تشکیل داده و امید می‌رود با حمایت مدیران راه‌آهن و مساعدت‌‌های خوبی که اخیراً بانک ملت داشته است، بتواند زمینه‌ای را فراهم کند تا مشتریان بتوانند به راحتی نسبت به خریداری واگن اقدام کنند.

مدیرعامل هولدینگ ریلی قرارگاه خاتم الاوصیا افزایش تولید، برنامه‌ریزی به منظور صادرات و اجرای قراردادهای جاری را از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت واگن‌پارس در سال‌جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/87001/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول