اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

موتورسواران بیشترین قربانیان حوادث رانندگی مبارکه بوده‌اند

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس شهرستان مبارکه گفت: گروه سنی 18 تا 24 سال و موتورسواران در سال گذشته بیشترین آمار تصادفات شهرستان مبارکه را به خود اختصاص دادند.

موتورسواران بیشترین قربانیان حوادث رانندگی مبارکه بوده‌اند

ایرج ابوطالبی در  نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به رشد 11 درصدی مأموریت‌های اورژانس شهرستان مبارکه اظهار داشت: در سال 91 تعداد سه هزار و 530 مأموریت فوریت‌های پزشکی در شهرستان مبارکه انجام شد که دو هزار و 366 مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و یک هزار و 169 مورد مربوط به حوادث تصادفی است.

وی با بیان اینکه بیماری‌های قلب و عروق بیشترین موارد اورژانس غیرتصادفی است، ادامه داد: از کل مأموریت‌های غیرتصادفی انجام شده در این مدت، تعداد یک هزار و 894 مورد انتقالی و 472 مورد سرپایی بوده است.

ابوطالبی، موتورسوار، سرنشین، راننده و عابر را به ترتیب بیشترین قربانیان حوادث رانندگی در سال 91 عنوان کرد و گفت: گروه سنی 18 تا 24 سال و موتورسواران بیشترین آمار تصادفات شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به وقوع 14 حادثه‌ ویژه‌ اورژانسی، دو مورد احیای موفق و یک مورد زایمان موفق تصریح کرد: واحد آموزش فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه در سال گذشته، سه هزار نفرساعت دوره‌های آموزش طرح بهار برای کارگران کارخانه چینی زرین،شرکت آب‌رسانی مبارکه، دانش‌آموزان مدارس، شرکت فولاد برش، بسیجیان و دانشجویان دانشگاه آزاد مبارکه و پیام نور برگزار کرد.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس  شهرستان مبارکه با بیان اینکه شهرستان مبارکه با وسعت 70 کیلومتر مربع جمعیتی بالغ بر 132 هزار نفر را در خود جای داده است، گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از چهار پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، یک اتاق فرمان و 27 نفر نیروی انسانی در حال امدادرسانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول