اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورمحمدی در مازندران:

بازگشت به مبانی علمی راهکار حل مشکلات / عده‌ای با سلیقه‌ شخصی کشور را پیش بردند

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه راهکار برطرف کردن مشکلات کشور بازگشت به مبانی علمی و برنامه‌ای است، گفت: عده‌ای برنامه‌ها را کنار گذاشته‌اند و بر اساس خواست و سلیقه خود کشور را پیش برده‌اند.

بازگشت به مبانی علمی راهکار حل مشکلات / عده‌ای با سلیقه‌ شخصی کشور را پیش بردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در همایش تبیین راهبردهای حماسی سیاسی و اقتصادی با حضور فعالان اقتصادی در آمل با بیان اینکه مردم ما مشکلات زیادی را تحمل کرده‌اند، اظهار داشت: این مشکلات هیچ‌گاه موجب حضور کمرنگ مردم در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه امروز رشد اقتصادی ما در ساختمان‌های زیبای بانکی و حساب‌های پرسود بانک‌ها خلاصه شده است، بیان کرد: باید همه تلاش کنند تا بنای اقتصادی و صنعتی کشور را حفظ کنند.

پورمحمدی با اشاره به وضعیت مسکن مهر در کشور یادآور شد: گزارش‌های متعددی در زمینه مسکن مهر از سراسر کشور داشتیم و در این زمینه از وزیر مسکن نیز خواستیم که در شورای بازرسی اشکالات وارده را بدانند اما توجهی به این گزارش‌ها نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیران به روبان پاره کردن و افتتاحیه‌ها بسنده می‌کنند، افزود: قرار بود طرح مسکن مهر قیمت مسکن را کاهش دهد اما اینگونه نشد.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه تسهیلات در اختیار واحدهای مسکن مهر قرار گرفت و حتی در برخی موارد تسهیلات صنعت به مسکن مهر داده شد تا نتایج حاصل شود، ادامه داد: این پول خرج کردن‌ها برای مسکن مهر موجب کاهش قیمت مسکن نشد.

این مسئول با اشاره به اینکه زمانی که خوب برنامه‌ریزی نمی‌کنیم و مشکل چیدمان داریم نباید انتظار برنامه داشته باشیم، یادآور شد: راهکار برطرف کردن مشکلات کشور بازگشت به مبانی علمی و برنامه‌ای است چون آسیب جدی به کشور از نبود برنامه‌ها وارد شده است.

وی با بیان اینکه عده‌ای کارشناسان و برنامه‌ها را کنار گذاشته‌اند و بر اساس خواست و سلیقه خود کشور را پیش برده‌اند، افزود: این شیوه موجب بروز نتایج فعلی می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی را مردم خود خلق می‌کنند، گفت: حماسه سیاسی یعنی اینکه به دشمن بگوییم کمرمان در برابر مشکلات خم نشده است و این هم ربطی به سیاسیون و مردان سیاسی ندارد و حماسه‌ای است که مردم با اعتقادات خود خلق می‌کنند.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید زمینه تحرکات سیاسی در کشور فراهم شود، یادآور شد: معتقدیم حماسه اقتصادی بعد از حماسه سیاسی رخ می‌دهد چون کشور برای پیشرفت چیزی کم ندارد و شرایط برای پیشرفت آن مهیا است.

انتهای‌ پیام/86011/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول