اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس خاطرات این رزمنده

مستند «خاطرات محمود شیرافکن» در قم کلید خورد

تولید فیلم مستند «خاطرات محمود شیرافکن» بر اساس خاطرات این رزمنده در کتاب «زمین ناله می‌کند» در قم به کارگردانی یکی از اساتید رشته سینما آغاز شد.

مستند «خاطرات محمود شیرافکن» در قم کلید خورد

سعید نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، از آغاز تولید فیلم مستند «خاطرات محمود شیرافکن» در قم خبر داد و اظهار کرد: مراحل پیش تولید این مستند در قم پایانه یافته و مقدمات زیرساختی برای تولید آغاز شده است.

وی با بیان اینکه منصور حیدری تصویربرداری و مجید نجاتی صدابرداری این مستند را انجام می‌دهند تصریح کرد: تولید این فیلم در قم آغاز شده و پس از اتمام ضبط تصاویر لازم در این شهر، برای ادامه کار به شهر بابل سفر کرده و ادامه تصویربرداری و ضبط این مستند انجام می‌شود.

نجاتی اضافه کرد: «خاطرات محمود شیرافکن» روایتی از روزهای پر تب و تاب جنگ تحمیلی است و شخصیتی را  معرفی می‌کند که در خانواده‌ای تقریباً غیرمذهبی بزرگ می‌شود اما در سن و سالی بسیار کم وارد بسیج شده و با مطالعه کتاب‌های مذهبی دست به یک نوع خودسازی می‌زند.

کارگردان فیلم پشت دیوار رویا افزود: این جوان پس از حضور در جبهه و آشنایی با یکی از رزمندگان به سمت و سوی طلبگی حرکت می‌کند و چنان دچار خودسازی شده که نامش در تاریخ نقش بسته است.

تدوین این فیلم مستند را عادل افتخاری پس از اتمام ضبط و تصویربرداری انجام خواهد داد.

انتهای پیام/78005/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول