اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1 / متکی در جمع دانشجویان ایلامی:

گفتمان رهبری فصل‌الخطاب است

قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مقام معظم رهبری چهار سال گذشته گفتمانی را مطرح کردند که فصل‌الخطاب همگان است.

گفتمان رهبری فصل‌الخطاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، منوچهر متکی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام اظهار داشت: معظم‌له چهار سال پیش گفتمانی مطرح کردند که باید برای یک دهه این گفتمان مورد عنایت واقع شود.

وی ادامه داد: گفتمان «پیشرفت و عدالت» گفتمانی است که باید همگان به آن عنایت داشته باشند و کمتر به دنبال گفتمان جدید باشند.

قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: به نظر من تفکیک مقامات از گفتمان‌ها درست نیست.

متکی تصریح کرد: عده‌ای نیز با استفاده از ادیبان، مفسران و کسانی که در این زمینه کلمات و جملات خاصی را خلق می‌کنند دعوت می‌کنند که شعار جدیدی برایشان تولید کند که کار صحیحی نیست.

قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: نباید ما در کلمات باقی بمانیم، گفتمان کشور «پیشرفت و عدالت» است، پیشرفت مقدم بر عدالت است.

وی ادامه داد: نظام در جایگاه رهبری مبانی دین را قرائت می‌کند و دولت‌ها جایگاهی ندارند که وارد دین شوند.

این فعال سیاسی عنوان کرد: امر کشورداری در این گفتمان واقع‌بینانه مقام معظم رهبری است، دیگران باید ذیل پیشرفت و عدالت طراحی‌های خود را بیان کنند.

متکی تصریح کرد: من به همه کاندیداها پیشنهاد کردم که برنامه‌های خود را به صورت مکتوب اعلام کنند تا برای همه قابل دسترسی و پیگیری باشد.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول