اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم:

60 رزمی‌کار قمی به دنبال کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی ووینام فرانسه هستند

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: ووینام‌کاران قمی با آمادگی مطلوب منتظر کسب مدال از مسابقات ووینام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی کشور فرانسه هستند.

60 رزمی‌کار قمی به دنبال کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی ووینام فرانسه هستند

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز پیکارهای ووینام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از سوم اردیبهشت ماه در قم اظهار داشت: این دوره یکی از مهمترین دوران برگزاری مسابقات ووینام قهرمانی کشور است که با شرکت ووینام‌کاران مطرح از استان‌های مختلف در قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ووینام در استان‌های مختلف رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و امروز می‌بینیم که ووینا‌م‌کاران کشورمان به دنبال این پیشرفت با رقبای مطرحی از کشورهای شرق آسیا که بنیانگذار این رشته بوده‌اند، در صف مدعیان کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: تیم ملی ووینام کشورمان یکی از پرافتخارترین تیم‌های حال حاضر مسابقات ووینام قهرمانی آسیا و جهان است که بعد از نایب قهرمانی جهان در دوره قبل، این بار قصد دارد با اقتدار در مسابقات جهانی قهرمان شود.

وی یادآور شد: در دوره قبل رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان، تیم ملی ووینام کشورمان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و حالا کادر فنی تیم ملی قصد دارند با انتخاب بهترین نفرات از مسابقات انتخابی تیم ملی در قم، یک تیم پرقدرت و قوی را روانه پیکارهای قهرمانی جهان در سال 2013 کنند.

رشیدی ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان، خوشحالیم از اینکه شهر مقدس قم در جوار بارگاه نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) می‌تواند میزبانی رقابت‌های ووینام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را بر عهده داشته باشد.

وی بیان کرد: این دوره از پیکارها به سبب اینکه باید ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به پیکارهای قهرمانی جهان در پاریس فرانسه از درون آن انتخاب شود، از روز سوم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و بعد از سه روز رقابت در ششم اردیبهشت ماه نفرات برتر خود را خواهد شناخت.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان داشت: سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای ووینام‌کاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها خواهد بود و ضمن تلاش برای انجام یک میزبانی بسیار خوب و قابل قبول برای میهمانان شرکت‌کننده، تلاش ما این است که بتوانیم با حضور نزدیک به 60 ووینام‌کار آماده و سرحال، بیشترین سهمیه حضور در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی فرانسه را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول