اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز قزوین مطرح کرد

سیر صعودی مدارس خیرساز در قزوین

رئیس مجمع خیران استان قزوین گفت: مدرسه‌سازی مشارکتی همراه با خیران در قزوین سیر صعودی دارد.

سیر صعودی مدارس خیرساز در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، یوسف خلیلی در جشن خیران مدرسه‌ساز شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: کمک به جمع خیران در هر زمان سودمند و کاری شایسته است.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان قزوین با اشاره به توسعه ساخت مدارس مشارکتی در استان قزوین افزود: ساخت مدرسه استثنایی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در سال84 جزو برنامه‌هایی بوده که به انجام رسید.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از این مدرسه در بویین زهرا سبب شد تا دانش‌آموزان استثنایی مناطق شال و اسفرورین که برای تحصیل به شهر قزوین مراجعه می‌کردند نیز جذب این مدرسه شده و کار خیری در این زمینه انجام شود.

رئیس مجمع امور خیران مدرسه‌ساز استان قزوین افزود: مدرسه‌سازی عشق وافر را می‌طلبد و یک حرکتی است که انسان‌ها را در امید‌بخشی خویش کمک می‌کند.

خلیلی پیرامون گسترش مجمع خیران مدرسه‌ساز ابراز داشت: مجمع خیران مدرسه‌ساز در سال 88 تأسیس شده است و تاکنون گام‌های مؤثری را برداشته است.

وی عنوان کرد: تا پایان سال تحصیلی 90 ـ 91 معادل یک‌هزار و 84 میلیارد تومان در سطح کشور توسط خیران مدرسه‌ساز برای مدرسه‌سازی کمک می‌شود.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان قزوین ادامه داد: مبلغ مذکور در سطح کلان معادل دو برابر بودجه دولتی آن است.

خلیلی خاطر نشان کرد: این اتفاق مبارک مدرسه‌سازی در کشور به جریان افتاده است و همین‌طور نیز سیر صعودی خویش را داشته و تداوم می‌دهد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول