اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه خبر داد

فعالیت 100 دستگاه اتوبوس در خط یک بی‌.آر.تی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر 100 دستگاه اتوبوس در خط یک BRT اصفهان سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

فعالیت 100 دستگاه اتوبوس در خط یک بی‌.آر.تی اصفهان

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم خط یک BRT اصفهان از اواخر سال گذشته اظهار کرد: در حال حاضر روزانه 60 دستگاه اتوبوس در این فاز برای سرویس‌دهی به شهروندان فعال هستند.

وی با بیان اینکه با وجود راه‌اندازی این فاز هنوز معایبی در این مسیر وجود دارد، اضافه کرد: این معایب و مشکلات به دلیل برخی از اختلاف نظر‌ها بین شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان بهره‌بردار و کارشناسان عمرانی و پلیس راهور به عنوان متولی ساماندهی مباحث ترافیکی شهر است.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: البته تمام این مجموعه‌ها در زمان سرویس‌دهی اتوبوس‌ها در این مسیر به این معایب و مشکلات رسیدگی می‌کنند و با استفاده از راهکار‌های اجرایی مناسب این مشکلات را برطرف می‌کنند.

وی به تعداد اتوبوس‌های فعال در فاز دوم خط یک BRT اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر حداقل 50 دستگاه اتوبوس خارج از پیک و در زمان تعطیلی‌ها و در روز‌های عادی و غیر تعطیل نیز 60 دستگاه اتوبوس در این فاز سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

روحانی با اشاره به اینکه همچنین 40 دستگاه اتوبوس در فاز نخست خط یک BRT اصفهان سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند، تاکید کرد: در مجموع 100 دستگاه اتوبوس در خط یک BRT اصفهان فعالیت می‌کنند و نظر‌سنجی‌های صورت گرفته در سطح شهر رضایت‌مندی شهروندان را از سرویس‌دهی این اتوبوس‌ها در این مسیر نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوس‌های فعال در فاز نخست و دوم خط یک BRT اصفهان به صورت متصل سرویس‌دهی به شهروندان را انجام نمی‌دهند، افزود: فاز نخست و دوم این خط به صورت جدا‌گانه حمل و نقل مردم را انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه فعالیت فاز نخست و دوم این خط به صورت متصل به دلیل دست‌یابی فاز نخست این خط به یک زمان‌بندی منطقی و عدم رسیدن فاز دوم آن به این زمان‌بندی هنوز امکان‌پذیر نیست، گفت: هنوز برخی از نرده‌های موجود در کریدور فاز دوم خط یک BRT اصفهان منقطع بوده و به این دلایل زمان‌بندی این فاز هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه اتصال فاز دوم به فاز نخست این خط سبب از بین رفتن نظم، انضباط و زمان‌بندی فاز نخست این خط می‌شده است، اظهار کرد: در آینده با دست‌یابی به یک زمان‌بندی منطقی برای فاز دوم این خط و چشمگیر بودن درصد مسافران برای استفاده از خط یک به صورت متصل سرویس‌دهی به شهروندان در مسیر این خط از فاز نخست به فاز دوم به صورت متصل انجام می‌شود.

روحانی با بیان اینکه اما در صورتی که درصد مسافران برای استفاده از این خط به صورت متصل قابل توجه نباشد این موضوع تحقق نمی‌یابد، ادامه داد: در حال حاضر حدود 16 ایستگاه در مسیر فاز دوم خط یک BRT اصفهان راه‌اندازی شده و 13 ایستگاه نیز در فاز نخست این خط راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هنوز گیت‌های تعدادی از ایستگاه‌های راه‌اندازی شده در فاز دوم این خط نصب نشده است اما بازرسان کارت بلیت اتوبوس‌رانی در فاز دوم این خط نیز فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول