اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

آدم‌ربایان در دام پلیس / کودک دشتستانی به سلامت به خانه بازگشت

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان کودک نه ساله دشتستانی خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر پلیس، کودک نه ساله به سلامت به کانون گرم خانواده بازگشت.

آدم‌ربایان در دام پلیس / کودک دشتستانی به سلامت به خانه بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده شنبه شب در نشست خبری با تشریح خدمات نیروی انتظامی اظهار داشت: ماموران وظیفه شناس نیروی انتظامی با هوشیاری از بروز تخلف و ناامنی در جامعه جلوگیری کرده و می‌کنند.

وی افزود: موفقیت‌های نیروی انتظامی در کشفیات مواد مخدر، دستگیری مجرمان و ... گواه این مدعاست.

شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر در تشریح دستگیری آدم‌ربایان کودک دشتستانی اظهار داشت: ساعت چهار و 48 دقیقه روز 18 فروردین ماه امسال، شخصی 35 ساله ساکن برازجان به یکی از کلانتری‌های این شهر مراجعه و اعلام داشت فرزند 9 ساله‌اش صبح برای رفتن به مدرسه از منزل خارج شده و تاکنون به منزل بازنگشته است.

عباس‌زاده ادامه داد: پس از دریافت اطلاعات از پدر کودک 9 ساله نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و فعالیت‌های خود را برای یافتن کودک آغاز کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تماس فرد ناشناسی با خانواده این کودک گفت: با تماس این فرد ناشناس که طلب 300 میلیون تومان پول از خانواده این کودک کرده بود، پلیس اقدامات فنی و تحقیقات گسترده‌ای را صورت داد.

عباس‌زاده افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد که این ناشناس هر چند ساعت، تنها یک بار از تلفن‌های عمومی شهرهای بوشهر، گناوه و وحدتیه با موبایل با این خانواده تماس گرفته و 300 میلیون تومان وجه نقد طلب می‌کند.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر پلیس و ردیابی آدم‌رباها خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کمتر از 48 ساعت آدم‌رباها شناسایی و دستگیر شده که به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

عباس‌زاده با بیان اینکه کودک 9 ساله بدون هیچگونه آسیب و پرداخت وجهی از مخفیگاه بیرون کشیده و تحویل خانواده شد، اظهار داشت: آزادسازی این کودک موجب شادی خانواده، اطرافیان و شهروندان برازجانی شده و از هوشمندی و اقدامات ارزشمند پلیس قدردانی کردند.

باند بزرگ سرقت به عنف در دشتستان متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر در بخش دیگری از این نشست خبری از شناسایی و انهدام باند سرقت به عنف در دشتستان خبر داد.

عباس‌زاده با بیان این‌که در اسفندماه سال گذشته خانمی با هویت معلوم در برازجان مورد سرقت قرار گرفت، گفت: با آغاز اقدامات فنی و پلیسی، دو خانم دیگر به کلانتری در برازجان مراجعه و اعلام کردند که به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفتند.

وی با اشاره به تلاش‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان افزود: پس از بررسی‌ها و پیگیری‌های پلیس، متهمان شناسایی و تحویل آگاهی شدند که در تحقیقات به سرقت طلاها و جواهرات خانم‌ها در پوشش خودروی مسافرکش اعتراف کردند.

عباس‌زاده با بیان اینکه بخشی از اموال مسروقه شامل طلا و دو عدد گوشی موبایل که به نحو ماهرانه‌ای در خودروی پراید جاسازی شده بود کشف و ضبط شد، گفت: متهم به چهار فقره سرقت به عنف با همدستی چند خانم‌ اعتراف کرد و با دستگیری آن‌ها باند بزرگ سرقت به عنف در دشتستان متلاشی شد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول