اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

نقش سپاه در خنثی کردن فتنه‌ها بی‌نظیر است

امام جمعه برازجان گفت: نقش سپاه در خنثی کردن فتنه‌ها بی‌نظیر است و بیشتر موفقیت‌های امروز کشور مرهون تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیج و سپاه است.

نقش سپاه در خنثی کردن فتنه‌ها بی‌نظیر است

حجت‌الاسلام حسن مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: تأسیس این نهاد مقدس به فرمان امام راحل توانسته است نقش برجسته‌ای در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کند و سپاه، مظهر اقتدار و امید دولت اسلامی است.

وی افزود: امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال 58 طی فرمانی به شورای انقلاب رسماً تأسیس این نهاد مقدس را اعلام کردند و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه گام اساسی را در راستای سازماندهی این نهاد برداشت.

امام جمعه برازجان با اشاره به فعالیت سپاه در عرصه‌های مختلف خاطر نشان کرد: اگر چه سپاه هویتی نظامی دارد ولی، نظامی‌گری در واقع یک بعد از ابعاد هویت مقدس این نهاد مکتبی و مردمی است و امروز شاهد فعالیت و مشارکت سپاه و بسیج در سایر عرصه‌ها نیز هستیم.

مصلح تصریح کرد: سپاه با درس‌آموزی از حماسه حسینی آن را خط مشی اصلی خود قرار داده و در واقع سپاه، حسینی و عاشورایی است و همواره برای حفظ نظام و حکومت اسلام ناب محمدی (ص) آماده است.

وی عنوان کرد: امروز شاهد فعالیت ارزشمند سپاه در عرصه سازندگی هستیم و نقش این نهاد در عمران و آبادانی کشور بی‌نظیر است.

مصلح یادآور شد: نقش سپاه در خنثی کردن فتنه‌ها بی‌نظیر است و بیشتر موفقیت‌های امروز کشور مرهون تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیج و سپاه است.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، سپاه نور چشم و عضو اصلی انقلاب است و این نهاد از بطن انقلاب روییده و رشد کرده است.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی نقشی بی‌نظیر داشته و دفاع از این نهاد امری لازم است.

مصلح اظهار داشت: تقویت معنویت و ترویج ارزش‌ها امری مهم است که همه مردم و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2452/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول