اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان:

راه خیر و صلاح ژیمناستیک اصفهان را دنبال می‌کنیم

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: در نظر داریم با تعامل صورت گرفته با فدراسیون ژیمناستیک و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان راهی را ادامه دهیم که خیر و صلاح ژیمناستیک اصفهان در آن باشد.

راه خیر و صلاح ژیمناستیک اصفهان را دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر نکوگل در نشست رؤسای هیئت‌های شهرستانی و کمیته‌های هیئت ژیمناستیک استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری کشور آزمون حساسی را پیش رو داشته و امیدواریم با مشارکت همه جانبه مردم حماسه‌ای سیاسی خلق شود.

وی با بیان اینکه سال مهمی را پیش‌رو داریم، تصریح کرد: در هر سیستمی فراز و نشیب‌هایی وجود دارد با این حال در تلاش هستیم هدفی را که در هیئت ژیمناستیک استان اصفهان به دنبال آن بودیم، دنبال کنیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با اشاره به عملکرد هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در سال 91 بیان کرد: با وجود مشکلاتی که بر سر راه وجود داشت، حدود 95 درصد تقویم هیئت به مرحله اجرایی رسید.

وی با بیان اینکه از لحاظ مالی سال دشواری را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: در سال گذشته اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و به دنبال آن هیئت‌های ورزشی استان با مشکلات مالی مواجه بودند اما با همکاری جامعه ژیمناستیک استان توانستیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

نکوگل به برنامه‌های پیش‌روی هیئت در سال جدید نیز اشاره کرد و افزود: ژیمناستیک اصفهان در مسیر پیشرفت قرار داشته و در تلاش هستیم زمینه را برای پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی که جزو رشته‌های محبوب محسوب می‌شود، فراهم کنیم.

انتهای پیام/63006/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول